Even voorstellen BMW 330d E-91 M
Re: Even voorstellen BMW 330d E-91 M
Wordt tijd dat je een mooie showroom gaat maken voor je wagen!! 

>>>>Showroom E36's<<<<
Ja denk het ook... 

en ook nog BT telefoon af-fabriek...dat zie je niet vaak.....
nette auto man
nette auto man

BMW e91 LCI 320da Individual
hele nette 330d! mag je trots op zijn alleen na mijn mening jammer dat er geen lederen stoelen inzitten maargoed ieder zijn smaak natuurlijk:) heel veel plezier ermee!!!
alcantara is ook erg stijlvol!
Vind ik stiekem misschien nog mooier als normaal leer!
Vind ik stiekem misschien nog mooier als normaal leer!

>>>>Showroom E36's<<<<
Zojuist in 2 uurtjes led verlichting ingebouwd voor de corona rings. Wereld van verschil met de halogeen!

Ziet er leuk uit! (persoonlijk houd ik juist van de gelige ringen, dat is ieder voor zich natuurlijk!)
overigens corona's worden in de BMW wereld eigenlijk bijna altijd AE's genoemd (Angel eyes)
overigens corona's worden in de BMW wereld eigenlijk bijna altijd AE's genoemd (Angel eyes)

>>>>Showroom E36's<<<<
Volgens mij was het juist precies andersom...
Corona rings bij BMW, Angel eyes bij alles led wannabe headlight units.
Qua halogeen vergelijking met LED. Ik heb ze naast elkaar gehad (toen ik een kant had vervangen) en de LED verlichting steekt er met kop en schouders boven uit! Zeker bij een zwarte auto smoelt het veel beter. Het blijft inderdaad een persoonlijke voorkeur, maar je zult een van de weinigen zijn die de gele ringen mooier vind.

Qua halogeen vergelijking met LED. Ik heb ze naast elkaar gehad (toen ik een kant had vervangen) en de LED verlichting steekt er met kop en schouders boven uit! Zeker bij een zwarte auto smoelt het veel beter. Het blijft inderdaad een persoonlijke voorkeur, maar je zult een van de weinigen zijn die de gele ringen mooier vind.
Ik ben altijd al een aparte geweest
Ik hou van oldskool, en ook het toepassen van oldskool op een moderne auto zonder het oog op het origineel te verliezen!
maar zoals al eerder vermeld, ieder zijn persoonlijke voorkeur!

Ik hou van oldskool, en ook het toepassen van oldskool op een moderne auto zonder het oog op het origineel te verliezen!
maar zoals al eerder vermeld, ieder zijn persoonlijke voorkeur!

>>>>Showroom E36's<<<<
Ondertussen enkele maanden in mijn bezit en ik kan de tussenstand opmaken in één woord: WAUW!
Wat is en blijft het een prachtige wagen. De complimenten die je mag ontvangen zijn niet meer te tellen. Een power waar je u tegen zegt. Heerlijk sportief rijden is echt geen probleem, maar ook lang cruisen is heerlijk. Verder geen problemen ondervonden, alles werkt gewoon zoals het moet. Tot nu toe een tevreden BMW rijder die nog lang van deze auto gaat genieten!
Nu maar wachten op de eerste sneeuw...
Wat is en blijft het een prachtige wagen. De complimenten die je mag ontvangen zijn niet meer te tellen. Een power waar je u tegen zegt. Heerlijk sportief rijden is echt geen probleem, maar ook lang cruisen is heerlijk. Verder geen problemen ondervonden, alles werkt gewoon zoals het moet. Tot nu toe een tevreden BMW rijder die nog lang van deze auto gaat genieten!
Nu maar wachten op de eerste sneeuw...

Wat een gave bak! Vind dit persoonlijk 1 van de mooiste e91's 
Niets meer aan doen ....

Niets meer aan doen ....
E39 520i Touring Aut. Lifestyle ed.
Is ook een geweldige auto!
Heb je de Swirl Flaps nog laten verwijderen? En nog aan tuning gedacht
?
Heb je de Swirl Flaps nog laten verwijderen? En nog aan tuning gedacht

Ja swirl flaps heb ik laten verwijderen! Die tip heb ik via meerdere kanalen gekregen. Tuning is voor mij niet nodig. Het is een "gezinsauto" met meer dan genoeg pit!
Ik kan me ook bijna niks meer voorstellen wat de wagen nog mooier zou maken. Heel misschien private glass, maar dat is het dan ook wel.El Guapo schreef:Wat een gave bak! Vind dit persoonlijk 1 van de mooiste e91's
Niets meer aan doen ....
Zo hey wat een geweldig dikke wagen, echt prachtig
Mijn broer heeft een E90 sedan 330D met chip, gewoon bizar hoe snel dat ding is
260pk en 600nm.
Maar net wat u zelf al zegt, origineel is het al een beestachtig snelle wagen

Mijn broer heeft een E90 sedan 330D met chip, gewoon bizar hoe snel dat ding is

260pk en 600nm.
Maar net wat u zelf al zegt, origineel is het al een beestachtig snelle wagen

Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat