Raamlijsten spuiten
Raamlijsten spuiten
Beste forum 'rs,
Raamlijsten in hoogglans zwart laten spuiten of niet? Denk zelf dat dit mooier staat bij de wielen, diffusor, grill en dak die ook in hoogglans zwart zijn gespoten.
Iemand een idee waar dit te doen voor een redelijke prijs of is dit zelf ook goed te doen?
Kom zelf uit tukkerland... hoor 't graag...
Raamlijsten in hoogglans zwart laten spuiten of niet? Denk zelf dat dit mooier staat bij de wielen, diffusor, grill en dak die ook in hoogglans zwart zijn gespoten.
Iemand een idee waar dit te doen voor een redelijke prijs of is dit zelf ook goed te doen?
Kom zelf uit tukkerland... hoor 't graag...
Re: Raamlijsten spuiten
Zeker doen! zal prachtig staan!
Wellicht is laten wrappen in HG zwart ook nog een optie??
Wellicht is laten wrappen in HG zwart ook nog een optie??
>>>>Showroom E36's<<<<
@Dcreator: wrappen in hoogglans zwart? Ja, cker een optie!. Enig idee waar en goedkoper dan spuiten?
Durf het niet te zeggen!
Maar aangezien ze chrome zijn weet ik niet of het makkelijk schuren is, en of ze kunnen blijven zitten of dat ze eraf moeten,
wrappen zou een kwestie van schoonmaken en folie erop zijn, dus wellicht scheelt dat wat uurtjes werk!
Ik zou voor beide eens informeren!
Maar aangezien ze chrome zijn weet ik niet of het makkelijk schuren is, en of ze kunnen blijven zitten of dat ze eraf moeten,
wrappen zou een kwestie van schoonmaken en folie erop zijn, dus wellicht scheelt dat wat uurtjes werk!
Ik zou voor beide eens informeren!
>>>>Showroom E36's<<<<
Uiteindelijk besloten om de raamlijsten te gaan laten wrappen aangezien aan spuiten een veel hoger kostenplaatje hangt. Bij wrappen kan je de raamlijsten gewoon laten zitten en wordt er overheen gewrapt en bij spuiten moeten de raamlijsten eruit en ook de achterruiten en dan de lijsten nog opschuren etc...
Thnx voor de tip Dreactor!
Thnx voor de tip Dreactor!
Prachtige bak zeg!
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
Geen probleem, ik had hier al zo'n vermoede van! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!
>>>>Showroom E36's<<<<