Joost, 28 jaar jong, ben jaren lang werkzaam geweest bij de opel dealer en dus prive diverse auto's gehad van dat merk
Opel Ascona GT 2.0
Astra F 16V
Renault Twingo (nood auto)
Opel Monza 3.0 (hobby auto)
Opel Calibra 2.0
Opel Calibra 2.5 V6 DTM
Opel Astra Cabriolet 2.2 2003 (nog in bezit maar gaat weg)
en nu de BMW E46 325i touring uit 2004 afgelopen weekend gekocht!

Wat wilde ik, het moest een Touring worden, het moest een 320 of 325 worden, per se een open dak. Daarnaast geen eis maar wel graag xenon, zwarte dakhemel, PDC, handbak en trekhaak met weinig km in originele staat.
Bijna alle eisen heb ik kunnen vinden, trekhaak heb ik alleen niet, maar verder zeer tevreden met een maagdelijke 126.000 km, alle boekjes, facturen etc er bij. Auto verkeerd in topstaat. En gezien dit mijn eerste BMW is gelijk ook enkele vragen, maar eerst wat foto's:

2 hele kleine krasjes, maar verder verkeerd de auto in topstaat!
Echter paar kleine dingen, zondag een rit van 400 km gemaakt en toen begon dit lampje te branden, iemand enig idee wat het kan zijn? Auto heeft +/- 2 maand stil gestaan dus kan het daar iets mee te maken hebben? Auto rijd en stuurt wel perfect

Daarnaast is een xenon ballast aan het overlijden aan 1 kant, dus daar moet ik nog mee bezig
Wat gaat er mee gebeuren in de toekomst;
eerst heel goed poetsen
LED achterlichten (OEM look)
17 inch zomer wielen
deze wielen komen de winterbanden op
daarnaast, wat is dit? Kan ik hier iets van een bluetooth ding in zetten of zo? Want ik wil wel graag iets van een handsfree, heeft elke E46 dit?

bedankt alvast voor de adviezen