Airbox en einddemper
Re: Airbox en einddemper
Een gruppe M uitlaat is waanzinnig mooi ook qua geluid. Duur maar wel een aanrader
klinkt heeeeeeel erg blikkerig, man waar ik de mijn m3 van kocht had die op zijn andere zitten, meeste mensen klagen al over het standaar blikkerige moet je die al helemaal niet nemen
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Ik heb een airbox aangeschaft via Vlasblom uit Uden.Volgende week wordt ie erop gezet met Alpha-n software door DTC. Ben heel erg benieuwd naar het resultaat.
Zodra de M klaar is zal ik nog wat foto's en miss een filmpje bij plaatsen.
Zodra de M klaar is zal ik nog wat foto's en miss een filmpje bij plaatsen.
ONE LIFE, LIVE IT ///M
Ben benieuwd naar je ervaring . Heb die ook gezien.. Vlasboom heb ik wel wat goeie verhalen over gehoord. Misschien dat verheeske je er wat over kan vertellen.
Is dat net als de csl air intake? Is de alpha n software etc inclusief de prijs die op mp staat?
Is dat net als de csl air intake? Is de alpha n software etc inclusief de prijs die op mp staat?
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Ik heb een Eisenmann einddemper en een box van MK motorsport laten inbouwen. MK is een dure oplossing, maar een door BMW goedgekeurde tuner. De combinatie van deze twee mods is een zwaardere sound tot 3000rpm, en boven de 4500rpm, zie filmpje http://youtu.be/gt5lVue0SU8. Eind resultaat was 378hp gemeten bij MK.
Nou dat is in ieder geval gelukt hoor! Ligt nog steeds te wachten op zolder totdat ik een knappe M3 vind..Martijn. schreef:Paar maanden geleden mijn Eisenmann los verkocht.
Jammer, was leuk geweest als ik iemand hier op het forum er blij mee had kunnen maken.
Nog niet gelukt overigens.. De zoektocht heeft even stil gelegen na verlies van mijn baan, maar nu is de zoektocht weer begonnen :-)
Maar hopen dat je er snel een vind dan die naar je zin is !!
F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Heb idd even zitten twijfelen, want het is een prachtige wagen, maar ik wil per se een SMG...
Interesse is er altijd. Heb je de carbon air intake afgesteld? Op de LMM etc? Van welk merk is de airbox?
Hoe ziet die er van binnen uit? lopen die buizen door en is het met de oem csl luchtfilter?
Hoe ziet die er van binnen uit? lopen die buizen door en is het met de oem csl luchtfilter?
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Ik heb de auto zo gekocht. De luchtfilter loopt helemaal tot aan de bumper dus koeling zat. Ik durf niet te zeggen waar de airbox vandaan komt. Ik denk dat het van schmiedmann komt.Danishbmw schreef:Interesse is er altijd. Heb je de carbon air intake afgesteld? Op de LMM etc? Van welk merk is de airbox?
Verder is hij afgesteld bij beek auto racing. Verder kan ik er niet veel over zeggen. Hij loopt wel perfect en geen problemen mee gehad.
Ik verkoop hem omdat ik de bmw weer origineel wil maken.
Dat is een plus puntje, Beek Auto Racing kan er wat van.
Als er interesse voor is wil ik het hele spul wel ruilen tegen het originele. Alleen heb het nog niet gedemonteerd.Danishbmw schreef:Dat is een plus puntje, Beek Auto Racing kan er wat van.
Zo een airbox is een meerwaarde aan je auto, waarom zou je het eraf willen ?