Danish: M3 SMG II: APK en gewassen
Re: Danish: M3 SMG II: Eisemann Race 4x 76mm tips
lekker geluidje man. heerlijk.
gr
kotje
gr
kotje
Tunnelrijden gaat zo erg leuk worden
Lekkerrrrr geluid man .
Ben net terug uit italie en heb ongeveer 30 tunnels moeten rijden met een supersprint einddemper onder de M3. Erg vervelend was dat.... . Dus je gaat er veel plezier aan beleven.
Ben net terug uit italie en heb ongeveer 30 tunnels moeten rijden met een supersprint einddemper onder de M3. Erg vervelend was dat.... . Dus je gaat er veel plezier aan beleven.
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
-
Re: Danish: M3 SMG II: Review dagje Nordschleife
Danishbmw schreef:Deels mijn fout en van de plaatsing van de pionnen, die later wel goed werd gezet.McShine schreef: Ik zag/hoorde het op het bimmerfest... Misschien gewoon eerder remmen... Maar nu serieus, aangezien je toch behoorlijk wat circuit rijdt denk ik dat een serieuze upgrade zeker het overwegen waard is...
Oververhitting had ik geen last van. CSL schijven i.c.m. de juiste brackets is zeker een optie, aangezien dat ook het goedkoopste is i.t.t. BBK e.d.vang schreef:het grote voordeel van de OEM remtang is de grote afstand (lees hittebrug) tussen remblok en remvloeistof: de enige remzuiger is erg diep en daarmee voorkom je oververhitting van de remvloeistof.
Ik rij zelf met 345x28mm CSL-schijven vóór (ipv 325x28mm standaard M3), icm met CSL remzadels en de standaard remtangen en ervaar géén remproblemen. (M3 cabrio)
Performance Friction remblokken ism de CSL schijven, brackets en goodridge leidingen remt goed en hard. Rij ik mee, 0 problemen met remmen... of misschien gaat het toch nog niet hard genoeg
hahah! Tunnels zijn erg leuk geworden!Marco M schreef:Lekkerrrrr geluid man .
@Maikel: de schijven zullen er binnenkort aankomen, zal dan even checken hoe en wat. Binnenkort is even meeten
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Update: Porsche klauwen 4-pots per klauw (2kg) met pagid remblokken en csl schijven (die krijg ik nog binnen).
Alleen nog aangepaste brackets maken en ze kunnen er onder.
Tevens nog een 12 rondjes ring over.. Binnenkort een dagje ring rijden.
Komend periode gaat de M leeg.
Alleen nog aangepaste brackets maken en ze kunnen er onder.
Tevens nog een 12 rondjes ring over.. Binnenkort een dagje ring rijden.
Komend periode gaat de M leeg.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Re: Danish: M3 SMG II: Porsche 4 piston klauwen
Mooie wagen, complimenten! En ook nog eens een hele mooie kleur erop!
Heb je al een filmpje van je nieuwe uitlaat tijdens het rijden of met wat meer revs?
Heb je al een filmpje van je nieuwe uitlaat tijdens het rijden of met wat meer revs?
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
-
Ziet er vet uit, helemaal als het allemaal gemonteerd is.
Maar de m gaat de komende periode leeg? Wat bedoel je daarmee
- GreyCooperS
- Contacteer:
Als je die brackets maakt, zouden die dan ook geschikt zijn voor een 330? dan heb ik wel interesse in een setje (tegen betaling uiteraard)...ik kan ook aan deze klauwen komen, maar brackets is lastig voor mij....zou dat kunnen (via PM is ook prima)
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
-
- Contacteer:
Brackets voor M3 zijn toch net weer iets anders. Je kunt even opzoeken op e46 fanatics heeft iemand M3 klauwen passend gemaakt op zijn 330. Maar daar moest een stuk van de brackets worden gefreesd.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
mooie set remmen man. nu kun je veel beter remmen na paar rondjes ring.
gr
kotje
gr
kotje
Dankjewel .. Moet nog steeds wat betere filmpjes maken. Dat volgt nog.320ciE46 schreef:Mooie wagen, complimenten! En ook nog eens een hele mooie kleur erop!
Dankjewel ! Het interieur gaat er uit. Komt een rolkooi in.BMWe46Mike schreef:Ziet er vet uit, helemaal als het allemaal gemonteerd is.
GreycooperS: Net wat Matheewissen zegt, de brackets van de 330 en M3 zijn iets anders. Voor de M3 klauwen op de 330 moeten de brackets ook veranderd worden.. Zal helaas niet gaan anders had ik het natuurlijk 2x laten maken.GreyCooperS schreef:Als je die brackets maakt, zouden die dan ook geschikt zijn voor een 330? dan heb ik wel interesse in een setje (tegen betaling uiteraard)...ik kan ook aan deze klauwen komen, maar brackets is lastig voor mij....zou dat kunnen (via PM is ook prima)
@kotje: dankjewel kerel, daar doen we het voor.
-
Gaat dan ook je middenconsole eruit? Met het rolluikbakje
Dik man!
E36 328i Coupé M '98
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe