Dubbele dempers op de 550i
-
Dubbele dempers op de 550i
Zo nu is die dan af met de dubbele dempers gemaakt door http://www.pmperformance.nl.
De uitlaat is gemaakt met twee dempers om het geluid niet te overdrijven, het resultaat is een diepe V8 brom die niet tot het interieur indringt.
Het filmpje geeft trouwens niet echt weer hoe het nu klinkt, in het echt klinkt het beter
http://m.youtube.com/watch?v=58SdxkuHDgI
De uitlaat is gemaakt met twee dempers om het geluid niet te overdrijven, het resultaat is een diepe V8 brom die niet tot het interieur indringt.
Het filmpje geeft trouwens niet echt weer hoe het nu klinkt, in het echt klinkt het beter
http://m.youtube.com/watch?v=58SdxkuHDgI
BMW Blijf - Maar - Werken tjaaa was toch niet anders geweest ook al heb je geen BMW dan zorgen ze er in Den Haag wel voor!
-
Re: Dubbele dempers op de 550i
Het geluid is in het echt veel mooier vooral onder belasting in de hogere toeren is het een beest.
Helaas klinkt ie nog niet als een 63 AMG maar het is veeel beter als origineel.
Ben ook erg blij dat ik links en recht een demper heb laten monteren, het kan namelijk ook met 1 demper maar was zo bang dat het dan te zou worden!
Ook in de auto zelf hoor je het bijna niet, een kleine subtiele brom meer niet.
Als ik wil genieten dan moet ik mijn raam open doen, alleen krijg je dan weer veel wind binnen erg veel zelfs hebben jullie dat ook ervaren dat je met een E60 bijna niet met je raam open kan rijden zonder dat je haar daarna in coupe de paniek staat.
Wanneer is de volgende meeting
Helaas klinkt ie nog niet als een 63 AMG maar het is veeel beter als origineel.
Ben ook erg blij dat ik links en recht een demper heb laten monteren, het kan namelijk ook met 1 demper maar was zo bang dat het dan te zou worden!
Ook in de auto zelf hoor je het bijna niet, een kleine subtiele brom meer niet.
Als ik wil genieten dan moet ik mijn raam open doen, alleen krijg je dan weer veel wind binnen erg veel zelfs hebben jullie dat ook ervaren dat je met een E60 bijna niet met je raam open kan rijden zonder dat je haar daarna in coupe de paniek staat.
Wanneer is de volgende meeting
BMW Blijf - Maar - Werken tjaaa was toch niet anders geweest ook al heb je geen BMW dan zorgen ze er in Den Haag wel voor!
van ons forum? Dit zal ergens in November zijn!
>>>>Showroom E36's<<<<
Als je samen met de voorste venster de achterste ook opent aan de bestuurderszijde heb je veel minder tot geen last van die wind!tophaar.nl schreef: Als ik wil genieten dan moet ik mijn raam open doen, alleen krijg je dan weer veel wind binnen erg veel zelfs hebben jullie dat ook ervaren dat je met een E60 bijna niet met je raam open kan rijden zonder dat je haar daarna in coupe de paniek staat.
1990 Audi 90 2.3 20V > 1993 Toyota Corolla 1.6 16V > 1995 VW Golf 2 1.6D >1998 Audi 80 Avant 1.9 Tdi > 2002 Audi A6 Avant 1.9 Tdi > 2007 Audi A4 Avant 1.9Tdi >2011 BMW 520D E61 >2022 BMW F11 520D
Smoelt ook erg mooi!
-
Wow wat een geluid.