Voorstellen en direct wat vragen....

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Desiree

Voorstellen en direct wat vragen....

Bericht door Desiree » 22 sep 2013, 20:41

Hallo allemaal,

Ook ik wil me even voorstellen en daarna meteen van de gelegenheid gebruik maken wat vragen te stellen.

Ik ben Desiree en kom uit de buurt van Nijmegen.
We hebben afgelopen zaterdag onze BMW 116i uit 2005 ingeruild op een BMW 320d touring ( automaat ) uit 2010.
We rijden al een jaar of 5 BMW en willen eigenlijk niet anders meer. Omdat ik zelf niet echt dat je zegt veel rij heb ik een Peugeotje maar als we ( mijn vriend en ik ) samen weg gaan, gaan we altijd met de BMW.
Ben dan ook erg blij dat we ter vervanging van de "oude" BMW weer hebben kunnen kiezen voor een "nieuwere" BMW.

Zo nu ook direct even wat vragen en omdat het een paar vragen zijn, stel ik ze meteen maar even hier.

In onze BMW zit in het handschoenvakje een USB poort. Nu heb ik net even gelezen dat ik dus geen muziek direct kan luisteren via de USB in het handschoenenvakje.
Ook zou er volgens de beschrijving een harde schijf in de auto moeten zitten.
Als ik jullie forumberichten goed heb gelezen, zou ik via de usb in het handschoenenvakje de muziek op de harde schijf kunnen zetten, alleen heb ik geen flauw idee hoe dit moet. Kunnen jullie mij dit wellicht uitleggen.

Indien dit automatisch zou moeten gaan heb ik namelijk direct een volgend probleem. Hij deed niets bij het insteken van de usb-stick. Ik heb geen gebruikershandleiding dus daar kan ik helaas niet in kijken. Wellicht dat jullie dan ook direct weten wat ik moet doen om het wel voor elkaar te krijgen.

Dan tevens de vraag of ik ergens een BMW handleiding van onze auto kan downloaden. De auto is namelijk geimporteerd uit Duitsland en we hebben dus alle boekjes in het Duits.

Een bekerhouder ontbreekt ook, iemand ervaring met het later inbouwen van dit ding?

En hoe kan ik zien welke navigatie ik heb? ( prof of Business )
De versie die ik heb is ECE BMW GROUP 101092011.0.11 ROAD MAP EUROPE MOTION 2010

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Alvast bedankt

groeten Desiree

Terug naar “Stel jezelf voor”