E46
Re: E46 330i Individual: headers eronder!
Ziet er wel heel gaaf uit onder de motorkap. Gilt de motor nu ook zo lekker? Bij mijn E30 klinkt het zo heerlijk blikkerig en rauw.
Hoe heb je het opgelost met de lambda sensor? Vaak hoor ik dat je een foutmelding + check engine lampje krijgt. Bij een 330i zitten de sensors toch ook op het spruitstuk/kat?
Hoe heb je het opgelost met de lambda sensor? Vaak hoor ik dat je een foutmelding + check engine lampje krijgt. Bij een 330i zitten de sensors toch ook op het spruitstuk/kat?
Ziet er idd erg gaaf uit ! , hij klinkt eigelijk zoals een m3 . Lekker rauw inderdaad! Vind het super.
Hij geeft bij mij geen storing tot nu toe. Er zitte idd 2 lambdad op de spruitstukken n 2 na de kats.
Hij geeft bij mij geen storing tot nu toe. Er zitte idd 2 lambdad op de spruitstukken n 2 na de kats.
Before: E46 330i sedan individual
Current: E83 X3 3.0si M-Sport
haha nee, hels karwei dus wat ik zo begrijpmatheeuwissen schreef:Yusuf1 schreef:Weet iig dat ik dat merk dus nooit ga halen![]()
Maar waarom alsnog ondergeknald? Ik had ermee teruggegaan denk ik. Desalniettemin ziet het er wel dik uit
Jij hebt nog nooit je uitlaatspruitstukken er af gehad

Maar Florish, heb je nog een filmpje? ben wel benieuwd hoe het klinkt
En dat geldt ook voor Eisenmann, Supersprint en al die uitlaatmerken. Het maakt niet uit, het past gewoon nooit in 1x perfect, ook al is het bedoeld voor een E46 blablabla. Veel gezeik, maar je hebt dan als het eenmaal zit ook echt wel iets leuks!Yusuf1 schreef:Weet iig dat ik dat merk dus nooit ga halen![]()
Maar waarom alsnog ondergeknald? Ik had ermee teruggegaan denk ik. Desalniettemin ziet het er wel dik uit
Ik weet het niet, als er zon auto voorbij komt knallen klinkt het geniaal. Maar ik moet er niet aan denken om continu op de snelweg die herrie aan te horen. Vind mijne net mooi zo denk ik 

Goed filmpje moetk nog maken.
Het voordeel van dit icm met originele achterdemper en middendemper, is dat het bij normaal gebruik en op de snelweg juist niet meer herrie maakt. stationair is hij wat zwaarder, op de snelweg is het eigenlijk geen verschil en ook al trek je hem open, in de auto is het geluid niet veel anders, met je raam open hoor je hem wel lekker janken ja dat wel ! ik wilde ook absoluut geen herrie bak of gedreun in de auto en dat heb je nu zeker niet !
Het voordeel van dit icm met originele achterdemper en middendemper, is dat het bij normaal gebruik en op de snelweg juist niet meer herrie maakt. stationair is hij wat zwaarder, op de snelweg is het eigenlijk geen verschil en ook al trek je hem open, in de auto is het geluid niet veel anders, met je raam open hoor je hem wel lekker janken ja dat wel ! ik wilde ook absoluut geen herrie bak of gedreun in de auto en dat heb je nu zeker niet !

Klopt, heb bij Ian in de auto gezeten die ook zo'n spruitstuk heeft. Geen extra gebrom oid. Gewoon mooie nette sound en van buiten letterlijk een M3.
Jaa klinkt goed, en ziet er ook nog eens dik uit Floris! 

E36 328i Coupé M '98
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
1
Laatst gewijzigd door Florish op 26 jan 2014, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo dat is een poosje terug.
Ondertussen hangt de uitlaat helemaal naar m'n zin en wordt binnenkort de Vanos gereviseerd uit voorzorg.
Nu ben ik alvast aan het kijken voor andere wielen voor volgend jaar. Ik wil toch liever op 19" rijden dan op de 18" die ik nu heb. Het liefst heb ik 3 delige wielen zoals Rotiforms etc. maar dan ben je voor een setje velgen (zonder banden) al tussen de 4 en de 6000 euro kwijt en dat vind ik wat overdreven voor een set velgen
Nu wil ik perse een breedset 19" en met diep velgbed vind ik eigenlijk het mooiste. Maar als je geen 3 delige wielen koopt dan is dat bijna niet te vinden dus ben ik verder gaan kijken en viel mijn oog op BBS CH in 8,5 en 9,5J. Wat denken jullie ? is dat wat ja of nee ? of zijn er nog andere suggesties kwa wiel keuze ?

Ondertussen hangt de uitlaat helemaal naar m'n zin en wordt binnenkort de Vanos gereviseerd uit voorzorg.
Nu ben ik alvast aan het kijken voor andere wielen voor volgend jaar. Ik wil toch liever op 19" rijden dan op de 18" die ik nu heb. Het liefst heb ik 3 delige wielen zoals Rotiforms etc. maar dan ben je voor een setje velgen (zonder banden) al tussen de 4 en de 6000 euro kwijt en dat vind ik wat overdreven voor een set velgen

Nu wil ik perse een breedset 19" en met diep velgbed vind ik eigenlijk het mooiste. Maar als je geen 3 delige wielen koopt dan is dat bijna niet te vinden dus ben ik verder gaan kijken en viel mijn oog op BBS CH in 8,5 en 9,5J. Wat denken jullie ? is dat wat ja of nee ? of zijn er nog andere suggesties kwa wiel keuze ?

-
- Contacteer:
Ik heb ze zelf ook 

Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
- GreyCooperS
- Contacteer:

BBS is altijd goed haha, maar dan heb je wel dezelfde als wij, dus ik zou het niet doen

1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Dat gaat lekker klinken! Vooral in de hoge toeren.Had het ook op de cabrio.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Re: E46 330i Individual: andere velgen ?
de 18" parralels staan te koop! (zie banden verkoop topic ! ) 

- Remko316Ti
Re: E46 330i Individual: andere velgen ?
Nu niet meer haha.
Floris leuk je te hebben ontmoet en de velgen gaan er morgen onder.
Je hebt echt een mooie bak.......
En tsja type csl velgen gaat ook bruut staan onder jouw auto.
Greetz Remko
Floris leuk je te hebben ontmoet en de velgen gaan er morgen onder.
Je hebt echt een mooie bak.......
En tsja type csl velgen gaat ook bruut staan onder jouw auto.
Greetz Remko
Beter laat dan nooit.......