John - 525i E60
John - 525i E60
Hallo Allemaal,
Ik ben John, 24 jaar en woon in Katwijk en ben trots bezitter van een mooie E60! Ik ga de BMW niet stylen of wat dan ook. De auto is van zichzelf al prachtig! Al hoe wel er hier en daar wel wat kleine dingetjes zijn die ik wil aanpassen, maar niet noemenswaardig zijn.
Ik ben John, 24 jaar en woon in Katwijk en ben trots bezitter van een mooie E60! Ik ga de BMW niet stylen of wat dan ook. De auto is van zichzelf al prachtig! Al hoe wel er hier en daar wel wat kleine dingetjes zijn die ik wil aanpassen, maar niet noemenswaardig zijn.
Laatst gewijzigd door JohnnyBNL op 09 apr 2014, 11:08, 16 keer totaal gewijzigd.
Re: John - 525i E60
Welkom John!
Mooie wagen voor op je 24e, doe je iig beter dan ik..
Veel plezier hier op het forum en met je wagen!
Mooie wagen voor op je 24e, doe je iig beter dan ik..
Veel plezier hier op het forum en met je wagen!
Dankjewel Beens1. Er staan heel veel leuke en interessante onderwerpen op dit forum, dus ik ga mij prima vermaken hier.
-
hoi john
jij ook welkom op het forum, mooie e60 heb je
jij ook welkom op het forum, mooie e60 heb je
welkom
Mooie bak en veel plezier ermee! Verzekeringspremie zal geen feest zijn .....
E39 520i Touring Aut. Lifestyle ed.
Zeker mooie wagen heb je daar, ik zelf begon met een mini uit 79 is ff wat anders
Dat is inderdaad heel wat anders, maar als je die nu nog zou hebben gehad, zou je niet voor lul rijden in zo'n auto. Volgens mij zijn ze nog best "in".iPothje79 schreef:Ik zelf begon met een mini uit 79 is ff wat anders