Bekleding A stijl verwijderen
Bekleding A stijl verwijderen
Kan iemand me vertellen toevallig hoe ik de bekleding van de a stijl het beste kan verwijderen?
Re: Bekleding A stijl verwijderen
Al 26 mensen hebben mijn berichtje gezien maar niemand die het weet?
- Maikybmw318is
waarom wil je dit eraf halen dan ?
wil je het zelf opnieuw bekleden of laten bekleden ?
stof kan je er toch gewoon vanaf trekken lijkt me niet heb ik zelf ook gedaan bij mij e36
wil je het zelf opnieuw bekleden of laten bekleden ?
stof kan je er toch gewoon vanaf trekken lijkt me niet heb ik zelf ook gedaan bij mij e36
[b]>>Showroom!<<[/b] http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 26414.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik gok (zeg het er maar even bij) dat de A-stijl met klipjes vastzit aan de raamzijde. Bij de deurzijde onder het rubber vandaan halen en dan voorzichtig trekken/schuivende beweging maken. Zou zou ik het zelf proberen.
Mogelijk zul je wel wat klipjes moeten vervangen, die breken snel af als ze wat ouder zijn.
Mogelijk zul je wel wat klipjes moeten vervangen, die breken snel af als ze wat ouder zijn.
Ben hier ook wel benieuwd naar, vooral omdat ik lekkage heb via de a-stijl. @rvanrijsewijk..., is dat toevallig bij jou ook de reden van je vraag cq dit topic?
E39 520i Touring Aut. Lifestyle ed.
-
Er zijn verschillende soorten A-stijlen. Als je diegene hebt met zo'n airbag kapje (2x3cm), dan kun je dat loswrikken, daaronder zit een torx bout die los moet. Let op dat je in de buurt van de gordijnairbag werkt, dus misschien voor je veiligheid de + van de accu loshalen en even wachten (misschien nog andere voorzorgsmaatregelen nemen).
Dan zit hij bovenaan en halverwege of zo vast met (ik dacht) twee clipjes die je haaks op de stijl, parallel aan de voorruit moet lostrekken. vervolgens zit hij tussen dashboard en A-stijl geklemd en is het een kwestie van omhoog eruit trekken.
Dan zit hij bovenaan en halverwege of zo vast met (ik dacht) twee clipjes die je haaks op de stijl, parallel aan de voorruit moet lostrekken. vervolgens zit hij tussen dashboard en A-stijl geklemd en is het een kwestie van omhoog eruit trekken.