koplamp past niet
koplamp past niet
Ik heb een bmw e60 uit 2004. Ik heb koplampen besteld maar die stekkers passen niet. Dus ik bellen waar ik ze besteld heb zeggen alleen die zonder lens past op jou auto. Kan der geen verloop stekker op ofzo.hoop dat jullie mij kunnen helpen. Mvg sjoerd. zin gewoon halogene koplampen
Re: koplamp past niet
Goedenavond Sjoerd,
Staat er op de nieuwe koplamp unit misschien een BMW onderdeel nummer?
Vanaf 2007/2008 zijn er namelijk nieuwe koplampen voor de E60 en E61 uitgerold, misschien dat je een te nieuw exemplaar hebt?
Je zou dan ook verschil in de koplampen moeten zien die je nu hebt, aan het knipperlicht en grootlicht.
Misschien heb je ook eventueel een foto van de nieuwe koplampunit?
Staat er op de nieuwe koplamp unit misschien een BMW onderdeel nummer?
Vanaf 2007/2008 zijn er namelijk nieuwe koplampen voor de E60 en E61 uitgerold, misschien dat je een te nieuw exemplaar hebt?
Je zou dan ook verschil in de koplampen moeten zien die je nu hebt, aan het knipperlicht en grootlicht.
Misschien heb je ook eventueel een foto van de nieuwe koplampunit?
Hoi
Ik denk dat je lci koplampen(va.2007)kocht.
Je kunt stekkers bij de Bmw dealer halen,maar eerst moet je weten wat voor koplampen precies je hebt(foto of nummer).
Ik denk dat je lci koplampen(va.2007)kocht.
Je kunt stekkers bij de Bmw dealer halen,maar eerst moet je weten wat voor koplampen precies je hebt(foto of nummer).
BMW UITLEZEN(E,F,G series),CODING,PROGRAMMING
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
je hebt idd LCI lampen gehad. Er is geen officiele ombouw hiervoor, alleen voor de Xenon types. Wat niet wil zeggen dat het niet gaat. Alsmede is de offiele ombouw altijd voor en achteraan en heb je een nieuwe lichtmodule (LM2) nodig.
Hier is een mogelijke oplossing : http://forums.5series.net/e60-parts-acc ... on-103684/
Hier is een mogelijke oplossing : http://forums.5series.net/e60-parts-acc ... on-103684/
525d E61 2007 pre-LCI
Ik heb een oplossing om Halogeen LCI Koplampen te monteren in een pre-LCI model met Halogeen koplampen
Uiteraard storingsvrij!
Graag prive bericht bij interesse
Uiteraard storingsvrij!
Je moet een kabel maken.
geen lichtmodule of programeren nodig!
kosten circa 120 euro aan materiaal.
is plug en play
geen lichtmodule of programeren nodig!
kosten circa 120 euro aan materiaal.
is plug en play
Is het de bedoeling om hier geld uit te slaan ??neobee schreef:Ik heb een oplossing om Halogeen LCI Koplampen te monteren in een pre-LCI model met Halogeen koplampen
Uiteraard storingsvrij!
Dit is hier een forum om elkaar te helpen. Dus gelieve je oplossing hier ook neer te zetten.
Oplossing staat trouwens boven die van jou.
525d E61 2007 pre-LCI
Helemaal mee eens Tom, volgens mij zitten wij hier op dit forum om elkaar te helpen 

Halal Automotive gaat voor het geld he, niet gratis 

Ik zet morgen even een handleiding op de diy
Vrij simpel om zelf te maken
Vrij simpel om zelf te maken