Vandaag is de CSL klep uit Duitsland aangekomen...ziet er zeer netjes uit, en zo uit de losse pols op n plek gelegd. Ziet er qua pas vorm prima uit. De plaatwerker was ook tevreden, weliswaar zo op het eerste gezicht...ze gaan hem morgen of vrijdag even monteren en dan weten we het zeker.
Klep is superlicht en komt met de montage gaten voor de beugels (met metalen busjes voor de schroeven) al voor geboord.
Sleutelgat is om mijn verzoek dichtgemaakt, maar zit er normaliter gewoon in.
Ik heb er nog 1 extra liggen, idem aan deze...kost 349,- en dan verdien ik er verder niets aan
Picas (let op, doordat de klep er los opligt past die niet mooi, maar als die goed op zn plek ligt wel...maar ik kon niet vasthouden en foto's maken tegelijkertijd

)
Tevens de kleur van de wielen definitief gekozen, dus het blauw mag eraf
het M-tech pakket is vandaag, ondanks toezeggingen, weer niet geleverd. Ga er inmiddels een beetje zuur gevoel aan overhouden
Maar goed, we houden hoop...
Auto zal waarschijnlijk deze week nog de eerste lak laag krijgen, dan spuiten ze daarna de bumperset en als alles gemonteerd zit wordt die in zijn geheel 4 x geneveld om het gewenste metallic effect te krijgen.
Wordt vervolgt weer...
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire