Niet veel te melden nog..we wachten nog met smart op het M-Tech pakket..
Heb vandaag de wielen meegenomen om te voorkomen dat ze daar beschadigen...in het daglicht is de kleur goed te zien....wel nog even de groene

dopjes verwisselen voor anderen..
Ben wel nog even aan de Alfa bezig geweest, dus dan hebben jullie in ieder geval plaatjes
Het regende vrijwel de hele dag, dus ik heb onze 4e auto (de klusbus) maar ingezet...mooi afdakje en ruimte om alle troep over te zetten
Als eerste de uitlaat maar even aangepakt....heel verrassend is ook de mijne lekker krokant
Ergste roest eraf geschuurd met staalborstel, na geschuurd en schoongemaakt
Die soort stukken kon ik er zo aftrekken
Paar lagen Hammerite verder
Toen alvast de nieuwe achterbank erin gezet...voorste stoelen volgen later, daar ik nog wacht op de colourlock...
Mijn oude achterbank was overigens roestvrij en de onderkant van de auto is prima staat, dus valt weer mee....heb de achterbank ook opgeschuurd en laagje Hammerite gegeven
Als laatste heb ik een rare tik en dat is dat ik gek ben van gele (franse) verlichting...mijn laatste Mini, mijn vorige BMW en nu de Alfa...ze hebben het allemaal...Ben zelfs zo gek geweest om bij de witte Mini de OEM Xenon eruit te halen en er geel halogeen voor terug te zetten haha..
Ik had nog een setje H7 liggen, dus die er ingestopt...nog een 2e setje bestellen, icm met setje H1 voor de mistpitten en een leg ledje...
Als laatste heb ik alvast de winterwielen onder de Alfa gezet, zodat de Tristars weggebracht kunnen worden...zal nog wel even duren, want spaarpotje gaat weer hard...maar dan liggen ze alvast klaar.
Ook heb ik een CSC eindstuk besteld, die komt deze week binnen, dan ziet de achterkant er weer een beetje uit...