Mr. T-Rex' fl ///M330i sedan > Verkocht
- GreyCooperS
- Berichten: 3450
- Lid geworden op: 13 jun 2010, 08:16
- Locatie: Rijswijk
- Contacteer:
Re: Mr. T-Rex' facelift 330i M-tech II sedan
mijn 330 had géén M tech en wel titan
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Re: Mr. T-Rex' facelift 330i M-tech II sedan
Mooi ding man! Veel plezier ermee
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
Re: Mr. T-Rex' facelift 330i M-tech II sedan
Tot zover heb ik het eigenlijk bij vrijwel elke 330 gezien, maar als je op google zoekt op 330i dan zie je ook heel veel zonder die inleg.
Re: Mr. T-Rex' facelift 330i M-tech II sedan
Echt geweldig mooi
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Re: Mr. T-Rex' facelift 330i M-tech II sedan
zeer mooi apparaat.
Re: Mr. T-Rex' facelift 330i M-tech II sedan
Thnx allemaal
Ik heb m'n onderdelenlijst bijna compleet.
Waar ik nog over twijfel zijn de banden: leg ik winterbanden op deze velgen of haal ik voor deze winter nog een andere winterset. (Ik wil sowieso in de toekomst naar een set 19")
Verder zei de dealer me vandaag dat ze 0w30 in deze auto's gooien, maar ik weet dat er nu 5w30 in zit. Ben ik me ook nog over aan het bedenken.
Ik heb m'n onderdelenlijst bijna compleet.
Waar ik nog over twijfel zijn de banden: leg ik winterbanden op deze velgen of haal ik voor deze winter nog een andere winterset. (Ik wil sowieso in de toekomst naar een set 19")
Verder zei de dealer me vandaag dat ze 0w30 in deze auto's gooien, maar ik weet dat er nu 5w30 in zit. Ben ik me ook nog over aan het bedenken.
Re: Mr. T-Rex' facelift 330i M-tech II sedan
Hmm.. Mijn ervaring is dat 5w30 te dun is voor de M52TU/M54. Beide auto's verbruikten redelijk wat met 5W30, maar dit verbruik werd vrijwel nihil na het nemen van 5w40. Misschien is dat iets om te overwegen?
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
-
- Berichten: 1832
- Lid geworden op: 10 sep 2011, 16:35
Re: Mr. T-Rex' facelift 330i M-tech II sedan
mijn m54 325, verbruikt bijna niks op 5w30
Re: Mr. T-Rex' facelift 330i M-tech II sedan
De laatste 28000 km heeft de auto zo'n 3 liter 5w30 verbruikt volgens de vorige eigenaar, dus dat is normaal voor een 330 lijkt me
Re: Mr. T-Rex' facelift 330i M-tech II sedan
Ik heb er 5w40 in, en verbruikt wel wat olie, niet heel veel maar toch, al doet elke 330 dat . Ik ga over op 10w60 , schijnt beter te zijn
Before: E46 330i sedan individual
Current: E83 X3 3.0si M-Sport
Current: E83 X3 3.0si M-Sport
Re: Mr. T-Rex' facelift 330i M-tech II sedan
E46 sedan facelift, met Mtech en Shadwoline = donkere koplampinlegP-imCoupé schreef:Nee OEM is titan bij 3.0.. Ik heb zelf ook shadowline én M pakket en bij mij waren ze ook titan.. Bij Floris overigens is het ook titan, en die heeft shadow en M pakket ghehe!
Maar dat maakt niet uit, ik vind dit sowieso mooier!
Re: Mr. T-Rex' facelift 330i M-tech II sedan
Uhm, ik kan het verkeerd hebben, maar 5w40 is op hoge temperaturen dunner dan 5w30 toch?320ciE46 schreef:Hmm.. Mijn ervaring is dat 5w30 te dun is voor de M52TU/M54. Beide auto's verbruikten redelijk wat met 5W30, maar dit verbruik werd vrijwel nihil na het nemen van 5w40. Misschien is dat iets om te overwegen?
Re: Mr. T-Rex' facelift 330i M-tech II sedan
Je hebt gelijk. Foutje. De 5W30 is iets te dik inderdaad wanneer warm en daardoor stroomt het niet lekker door en gaat ie verbruiken heb ik mij laten vertellen. Tot nu toe bleek dat twee keer waar te zijn en verbruik ik niks meer met 5W40.
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Re: Mr. T-Rex' facelift 330i M-tech II sedan
Even om hier op in te haken...
De viscositeit van de olie word dunner naarmate het getal daalt.
5W30 is dus zowel koud als warm dunner als bijvoorbeeld 10W40
Het eerste getal vóór de W is de viscositeit van de olie koud en het getal na de W van de olie warm.
Even dat hier geen misverstanden over komen
De viscositeit van de olie word dunner naarmate het getal daalt.
5W30 is dus zowel koud als warm dunner als bijvoorbeeld 10W40
Het eerste getal vóór de W is de viscositeit van de olie koud en het getal na de W van de olie warm.
Even dat hier geen misverstanden over komen