Sorry, maar ik houd niet van kleine lettertjes.Mac schreef:Farl, waar blijft tie van jou?
show hier je kentekenplaathouder
Re: show hier je kentekenplaathouder
8Pfarl schreef:Sorry, maar ik houd niet van kleine lettertjes.Mac schreef:Farl, waar blijft tie van jou?
Er zijn meer dan 100 mee genomen, dus waar blijft de rest????
Verkoopt goed hoor die dingenDnl schreef:Er zijn meer dan 100 mee genomen, dus waar blijft de rest????
Wou net zeggen ;-) ..
Even snel offtopic nog dan
Maar raar dat er maar een paar kentekenplaten hier staan terwijl er zoveel weg zijn Ik heb eigenlijk ook geen idee gehad waar ze te halen waren
- Spoiler: Laat zien
Maar raar dat er maar een paar kentekenplaten hier staan terwijl er zoveel weg zijn Ik heb eigenlijk ook geen idee gehad waar ze te halen waren
Ik hoop donderdag de platen erop te kunnen zetten. De wagen staat nu bij de dealer om de airco aan de praat te krijgen en de achtersponningen te spuiten (allemaal garantie )
Daarna zal ik even een plaatje schieten.
Daarna zal ik even een plaatje schieten.
Mike, om toch even te reageren op je tekst in de spoiler tag.
Daar zijn we mee bezig, maar ook dat kost geld om het te laten "maken" plus extra ruimte op de server. Zodoende dat Donaties toch wel erg welkom zijn .
Daar zijn we mee bezig, maar ook dat kost geld om het te laten "maken" plus extra ruimte op de server. Zodoende dat Donaties toch wel erg welkom zijn .
ik moet de houder er nog even op schroeven, maar zodra ik dat gedaan heb zal ik ff mooi plaatje schieten
/edit belofte maakt schuld
bij deze
/edit belofte maakt schuld
bij deze
Mooi zwart is niet lelijk!
wat vinden jullie van mijn kentekenplaathouder?
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
- marcovandaar
hmm. Ik moet ook zo kentekenplaat houder hebben
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Ja he,dan kan je zien van wie de desbetreffende auto is
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
, is 'ie nou in dezelfde kleur als je bolide?jomeo schreef:wat vinden jullie van mijn kentekenplaathouder?
- Edit:
- Heb je nog een foto van iets meer afstand?
Plaat houder ziet er netjes uit, maar ik zou toch eens nadenken over een set luxe kentekenplaten. Dat staat meteen stukken beter als die geverfde letters en cijfers.
+1hennep E46 schreef:Plaat houder ziet er netjes uit, maar ik zou toch eens nadenken over een set luxe kentekenplaten. Dat staat meteen stukken beter als die geverfde letters en cijfers.