BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Waarvan er weer slechts 1 particulier 'm ietsje langer heeft gehad dan 2 jaar.
www. M3 register .nl
64-RD-GV
Deze phoenixgele E46 M3 heeft een schadeverleden, betreft ex zijschade en wielophanging (zie foto)
Deze phoenixgele E46 M3 heeft een schadeverleden, betreft ex zijschade en wielophanging (zie foto)
www. M3 register .nl
75-GN-LH
Deze E46 M3 Coupé heeft ongeveer 300.000 kilometer gelopen i.p.v de aangegeven 187.000 kilometer.
Deze E46 M3 Coupé heeft ongeveer 300.000 kilometer gelopen i.p.v de aangegeven 187.000 kilometer.
www. M3 register .nl
Nouja, da's best knap voor een performanceauto. Alleen zit je dan wel met flink onderhoud voor de deur waarschijnlijk...
Paar vragen gesteld en dit zijn de antwoorden.
Hoi,
Klopt idd dat de nieuwe keuring nog niet bekend is bij de RDW, er moest nog een nieuwe voorband op omdat daar net te weinig profiel op zit.. Dat is vandaag gebeurt en morgen wordt ie dan goedgekeurd bij de garage..
En ook qua naamstelling heb je gelijk, hij staat nu op naam van mijn vader omdat ik vorig jaar met mijn ex uit elkaar ben gegaan en zij de helft van mijn spullen wou en heb toen gelijk al mijn auto's en eigendommen op anderen hun naam laten zetten..
En ik kan de km-stand niet garanderen met NAP..
Hoi,
Klopt idd dat de nieuwe keuring nog niet bekend is bij de RDW, er moest nog een nieuwe voorband op omdat daar net te weinig profiel op zit.. Dat is vandaag gebeurt en morgen wordt ie dan goedgekeurd bij de garage..
En ook qua naamstelling heb je gelijk, hij staat nu op naam van mijn vader omdat ik vorig jaar met mijn ex uit elkaar ben gegaan en zij de helft van mijn spullen wou en heb toen gelijk al mijn auto's en eigendommen op anderen hun naam laten zetten..
En ik kan de km-stand niet garanderen met NAP..
Toch jammer dat er zoveel mee gerommeld word, heb er al héél wat gezien waar gewoon niet alles bij klopt..... Helaas want ik ben al even op zoek ondertussen
@ Maki dan heb je de mijne zeker nog niet gezien een hele eerlijke M3 die te koop staat..
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... staat.html?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... staat.html?
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Die heb ik zeker zien staan! Nette auto, mooie kilometerstand enkel zoek ik een zwarte/ carbon zwart met SMG 2003 of jonger.
Die heb ik begin dit jaar nog verkocht met een km stand van 75.000
Bedankt voor het compliment. Maar je kan hem toch carbon zwart spuiten en een smg erin bouwen alleen dat bouwjaar is dan het enigste wat afwijkt van je wensen.
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Zonder dank, mag gezegd worden hé! Nu nog iemand vinden die snapt wat je te koop aanbied Ja dat kan idd, enkel komt er dan nog volleder bij en stoelverwarming en dan word ie wel érg prijzig denk je niet Wat wil jij hierna hebben? een E9x M3?
@ PIR3lly Dat is wel spijtig, ik had zeker interesse gehad maarja dat is achteraf geouwehoer Jij rijd nu met een E9x M3?
@ PIR3lly Dat is wel spijtig, ik had zeker interesse gehad maarja dat is achteraf geouwehoer Jij rijd nu met een E9x M3?
Ja dat is het lastigste deel iemand vinden die weet wat je te koop aanbiedt...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik meer neig naar een bmw M5 of M6 en dan meer de M6.
Neem lekker de tijd om de juiste te M3 e46 te vinden geduld is een schone zaak zeggen ze ,maar dan heb je wel de uitvoering die je zoekt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik meer neig naar een bmw M5 of M6 en dan meer de M6.
Neem lekker de tijd om de juiste te M3 e46 te vinden geduld is een schone zaak zeggen ze ,maar dan heb je wel de uitvoering die je zoekt.
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Ik heb dat ook gehad maar, is uiteindelijk toch ook goedgekomen
Ik heb ook naar een M5 gekeken maar, voor zover ik het nu weet zijn die V10's niet zo erg sterk? Jongen die ik ken heeft er 1 net voor de zomer gekocht [M6] en had al meteen prijs, drijfstangen en krukas beschadigd en nog wel wat dingetjes. Hij zei me wel dat hij nu een héél stuk beter rijd als ervoor. Heb ook vaak gelezen dat er een nieuwe motor inlag?
Dat gaan we zeker doen, ik heb de tijd....nouja liefst had ik m gisteren al natuurlijk haha
Ik heb ook naar een M5 gekeken maar, voor zover ik het nu weet zijn die V10's niet zo erg sterk? Jongen die ik ken heeft er 1 net voor de zomer gekocht [M6] en had al meteen prijs, drijfstangen en krukas beschadigd en nog wel wat dingetjes. Hij zei me wel dat hij nu een héél stuk beter rijd als ervoor. Heb ook vaak gelezen dat er een nieuwe motor inlag?
Dat gaan we zeker doen, ik heb de tijd....nouja liefst had ik m gisteren al natuurlijk haha
Misschien is deze iets voor u maki ? viewtopic.php?f=640&p=479115#p476625