Het is er eigenlijk nog niet van gekomen om een showroom te maken en ik wil eigenlijk nog steeds een paar professionele foto's laten schieten. Maar voor nu moeten mijn eigen foto's maar even voldoen.
Ik was op zoek naar een betaalbare M3 met weinig km's, zoveel mogelijk opties, DCT een must en liefst in een "lichte" kleur. Het is uiteindelijk een space graue geworden met zwart interieur en een km stand van nog net geen 37.000

Een complete optie lijst kun je hier vinden.
Foto's van hoe hij voor het eerst op mijn oprit staat:

Er waren echter wel wat dingen die ik wilde veranderen. Er moesten bijvoorbeeld 19" velgen op komen.
Ook wilde ik een verlaging, spacers, andere eind demper, LCI achterlichten, nederlandse voice control/software en een lichte tinting van de voor portier ramen.
Inmiddels zijn al deze mods uitgevoerd en staat de auto er zo bij:

-De wielen zijn originele zwarte M3 GTS styling 359 geworden, die ik van een forum lid kon overnemen. De standaard 18" velgen gebruik ik voor winterbanden (styling 260) en af en toe even driften (styling 219) :mrgreen:

-Rondom heb ik nu 10mm spacers zitten. Eerst had ik 15mm aan de voorkant, maar dit ging met de huidige combinatie toch iets aanlopen.
-De verlaging heb ik eerst met een eibach set gedaan. Maar aangezien ik toch wat meer controle over hardheid en hoogte wilde hebben (de edc optie ontbreekt bij mij), heb ik besloten een Bilstein B16 set te monteren.
De hoogte op de foto's is net na montage. Na inveren ga ik nog eens wat verder stellen.

-De eind demper heb ik zelf gemodificeerd. De meeste kennen de mod wel en het klinkt echt geweldig:
-De originele achterlichten en FRM2 module zijn vervangen door LCI achterlichten en een FRM3 module.

-Portier ramen zijn getint tot het maximaal toelaatbare, zodat het kleurverschil met de achterste af fabriek getinte ramen niet te groot is. Ook is de gehele software omgezet naar Nederlands.
Voorlopig blijf ik er nu weer even mee rijden zo. Eerst maar eens een mooie photoshoot!
Voor de winterset heb ik nog wel wat plannen, maar dat komt net voordat het begint te sneeuwen...