ik heb me zojuist geregistreerd en ik begin meteen een probleem te posten helaas.
ik heb een bmw e36 coupe, m3 uitgevoerd met een keskin breedset enz enz.
leuke wagen, enkel heb ik pas geleden angel eyes ringen in mijn lampen gebouwd, dit heb ik volledig appart aangesloten met een apparte schakelaar rechtstreeks op de akku,
we hebben ook de zekeringbak open gehad en gekeken als alle zekeringen wel goed waren enz,
we hebben dus met deze bak ook iets bewogen enz waarschijnlijk.
het probleem:
ik wil na alles aansloten hebben mijn auto starten, ik start hem en er komt een hele hoop rook via mijn kachelroostertje in het midden van het dashboard naar binnen, ik schrik me kapot en zet meteen de motor af,
blijkt de isolatie van de kabel van de lambda sonde die van de computer tot aan mijn lambda sonde relais loopt volledig weggesmeult te zijn op het koper na natuurlijk, ik vindt dit zeer raar, ik heb momenteel het lambda sonde relais uitgetrokken en de auto gestart, hij loopt gewoon alleen met een koude motor schommelt mijn toerental heel erg en valt soms zelfs uit, als de motor warm is loopt die gewoon lekker, nu mijn vraag wie kan me helpen ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken, de lambda sonde, de relais, kortsluiting ergens????? ik weet niet als ooit iemand dit al meegemaakt heeft?
Gr Glenn