Mr. T-Rex' fl ///M330i sedan > Verkocht
- bob de bouwer
Re: Mr. T-Rex' fl 330i MII sedan > bijna alles binnen
het ziet er best uit goede remmij gekocht.lekker bezig man
Woow die schijven zijn p*rno Jordy! 

E36 328i Coupé M '98
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
hehe, thanks allemaal. Ben ook heel benieuwd hoe het gaat staan.
Eerst maar eens kijken hoe ik m'n wielen eraf krijg
Achter kwam er goed af maar voor is er tot nu toe geen beweging in te krijgen (met alle bouten eruit). Blijkbaar is de naaf nooit ingevet bij het monteren...
Eerst maar eens kijken hoe ik m'n wielen eraf krijg

Achter kwam er goed af maar voor is er tot nu toe geen beweging in te krijgen (met alle bouten eruit). Blijkbaar is de naaf nooit ingevet bij het monteren...
-
- Contacteer:
met een houten hamer aan de binnenkant van de velg slaan. (met beleid)
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
wel rond he niet op een plek blijven slaanmatheeuwissen schreef:met een houten hamer aan de binnenkant van de velg slaan. (met beleid)
Voor mij ook erg bekende schijven. Mocht ze bij René rondom monteren.
En die remblokken. Die heb ik ook gehad. Danwel rondom. Ankert goed moet ik zeggen. Wel goed inremmen. Als dat gebeurd is eens je rem geleidelijk maar hard naar de bodem trappen. Je hangt in je gordel.
En die remblokken. Die heb ik ook gehad. Danwel rondom. Ankert goed moet ik zeggen. Wel goed inremmen. Als dat gebeurd is eens je rem geleidelijk maar hard naar de bodem trappen. Je hangt in je gordel.
BMW E46 330i
En oppassen dat ze niet om(eraf)vallenmatheeuwissen schreef:met een houten hamer aan de binnenkant van de velg slaan. (met beleid)
simpel op te vangen door er een bout of twee er los in te zetten niet vast draaien in eider gevalNielZ schreef:En oppassen dat ze niet om(eraf)vallenmatheeuwissen schreef:met een houten hamer aan de binnenkant van de velg slaan. (met beleid)
Het is gelukt
Ik had geen houten hamer dus met het stuur op stuurslot net zo lang links, recht, bovn en onder getrokken tot hij eindelijk eraf wilde (en met 2 bouten losjes erin hoefde ik niet op te passen dat hij eraf zou vallen
)

- BMW Clubsport
En nu wel de naven invetten he;)
Ik had hetzelfde probleem volgens mij kennen die Duitsers dat niet, naven invetten:)
Ik had hetzelfde probleem volgens mij kennen die Duitsers dat niet, naven invetten:)
Re: Mr. T-Rex' fl 330i MII sedan > half way there
Het heeft even geduurt, maar er begint schot in de zaak te komen. Logo is vervangen, spiegelglaasjes zijn eruit en nieuwe komen deze week en vanavond is de ccv met alle slangen vervangen 
Meteen een aantal vaccuum slangetjes achterop het blok vervangen want die waren zo poreus als de pest. Toekomstige storing voorkomen
Winterbanden liggen ondertussen ook op de velgen.
Kan ik dit weekend een beurtje doen en dan moeten alleen de remmen nog.

Meteen een aantal vaccuum slangetjes achterop het blok vervangen want die waren zo poreus als de pest. Toekomstige storing voorkomen

Winterbanden liggen ondertussen ook op de velgen.
Kan ik dit weekend een beurtje doen en dan moeten alleen de remmen nog.
Even wat fotootjes van de dingen die nu gebeurt zijn:
Oud logo:

Nieuw logo (ja de auto moet alweer gepoetst
):

Spiegelglaasjes oud vs nieuw:

De monteur
:

CCV en slangen zat gelukkig zo goed als geen sludge in, heel erg minimaal
Wel goed dat alles vervangen is, want het kwam er in stukken uit: slangen keihard en uitgedroogd:

ongepland ook een aantal vacuumslangetjes vervangen die achterop de kop zaten. We zagen dat ze zo poreus als de pest waren:

Gelukkig had ik een stuk vaccumslang bij de bmw gehaald vooraf. Toekomstige motorstoring voorkomen
Slangetjes 4,7 en 9

Verder het hart van de nieuwe schijven antraciet gespoten, zodat ze niet meteen roestbruin worden als ze erop zitten:

Oud logo:

Nieuw logo (ja de auto moet alweer gepoetst

Spiegelglaasjes oud vs nieuw:

De monteur

CCV en slangen zat gelukkig zo goed als geen sludge in, heel erg minimaal

Wel goed dat alles vervangen is, want het kwam er in stukken uit: slangen keihard en uitgedroogd:

ongepland ook een aantal vacuumslangetjes vervangen die achterop de kop zaten. We zagen dat ze zo poreus als de pest waren:

Gelukkig had ik een stuk vaccumslang bij de bmw gehaald vooraf. Toekomstige motorstoring voorkomen

Slangetjes 4,7 en 9

Verder het hart van de nieuwe schijven antraciet gespoten, zodat ze niet meteen roestbruin worden als ze erop zitten:

-
Dat ziet er weer goed uit.
Erg leuk om te volgen hoe je de auto weer helemaal in TOP staat terug brengt,
Erg leuk om te volgen hoe je de auto weer helemaal in TOP staat terug brengt,