Afgelopen maanden nog 1 en ander laten doen.
Sinds vorige week een nieuw M-stuur erin laten zetten. Sturen is een stuk prettiger geworden, voelt controleerbaarder aan en de looks natuurlijk.
Verder heb ik de auto inmiddels ruim 3 jaar en kwa radiogeluid was het niet eens eens redelijk te noemen.
Had al een professional radio erin gezet in de hoop dat deze wat beter geluid gaf dan de business radio, maar dat viel tegen. Je ziet dit radiotype wel niet vaak. Uiteindelijk is er 2 weken geleden een zogenaamd match systeem van autotec fisher in gekomen, een extra versterker met processor, woofer, kickbasje. De speakers in de deuren waren al vervangen voor rainbow, maar ben aan het kijken naar betere/zwaardere, plus nog een extra versterker voor de sub.
Ook heb ik grote delen van het interieur extra voorzien van isolatie om trillingen en bijgeluiden tegen te gaan voor zover nog mogelijk.
Voor zijn de kopel/stuur stangen en draagarmen vervangen voor meyle HD uitvoeringen.
Zit nog te denken om te hemel zwart te laten stofferen.
Dan is die zo wel ongeveer af (denk ik). Misschien nog over 5 jaar een engine swap (minimaal iets met een V8)

.
Heb ook nog voor een voordelige prijs wintervelgen/banden kunnen overkopen van een kennis. Ben benieuwd hoe deze gaan staan bij een E46. Zijn style 156 ook van een E90 model zoals onderstaande foto:

De woofer:

Isolatie aangebracht bij gehele kofferbak, antidreunplaten met aanvullende isolatie.

Vond het ook wel geinig uitzien i.p.v plaatstaal met wat gaten erin.

Nieuw M-stuur (iemand nog toevallig de oude overkopen

)

Gordelpadjes