Hoi jongens , ik had dit al wat eerder sinds de aankoop
maar het is nu wat meer hoorbaar.
Als ik mijn koppeling indruk hoor ik de lager.
Nu heb ik aan mijn bmw monteur gevraagd of het kwaad kan
Hij zei hier op als je maar rustig er mee rijd
Bovenste lager zal het wel omgaan.
Laatst gewijzigd door a.bakker op 06 nov 2013, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Als de de bak er achter weg haalt wat op zich al een beetje werk is. En dan alleen het toplagertje te vervangen (jou bovenste foto) dan ben je (vind ik persoonlijk) wel heel dom bezig geweest.. Weet niet wat jou auto gelopen heeft maar rond de 200.000 km zou ik gelijk je: toplager, koppelingsplaat, drukgroep en druklager vervangen. En net als 320ciE46 zegt: je betaald dan eenmalig de kosten voor het (de)monteren van je bak.
e36, 318IS M44 sedan, Montreal blauw, Bilstein B12 Pro kit. LPG G3, (individual uitvoering)
is het dan niet gewoon beter om een andere versnellingsbak te nemen? , wie weet is dat wel goedkoper
heb momenteel nog niks ondernomen aan de lager. auto heeft 257,xxx gelopen
Dan begint het gezeik weer opnieuw, gewoon netjes reviseren dan weet je wat je hebt.
Die bakken op marktplaats is de kans ook erg groot dat je binnen een jaar alsnog kan gaan reviseren.
ik laat het wel aan mijn monteur over, die weet wel wat die moet doen.
Demontage&montage €100, dus valt nog mee.
En je kunt wel koppelingsplaten enzo vervangen maar dat is onnodig
Als de auto gewoon goed rijd.
Wat wil je nu horen op dit antwoord...je bak heeft 257xxx gelopen en jij vind het onnodig je bak fatsoenlijk te reviseren en wilt alleen een lagertje van 8 Euro vervangen....
Iedereen hier raad je zulk half werk af en jij wilt het toch gaan doen omdat ´de auto gewoon goed rijd´, vraag dan niet om ons advies zou ik zeggen.