BMW 330D Touring 6-bak ***Interesse peiling***
Re: BMW 330D Touring 6-bak *Alpina's weer origineel*
Niks meer aan doen, top zo! 

||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||

Thnx guy's!! Ik ben ook erg blij met het resultaat!! Binnenkort even de zilveren tellerringen erop...
BMW E46 330d touring......
Ziet er weer helemaal goed uit zo!
Teller ringen daar ga je geen spijt van krijgen, werk je van niks en je kijkt er toch altijd zelf als bestuurder tegenaan.
Plastidip super spul om uit te proberen vind je het niks is het er weer zo af.

Teller ringen daar ga je geen spijt van krijgen, werk je van niks en je kijkt er toch altijd zelf als bestuurder tegenaan.
Plastidip super spul om uit te proberen vind je het niks is het er weer zo af.

- GreyCooperS
- Contacteer:
Nice 

1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Mannen ik heb een probleem...
Ik ben dus bezig met een software update voor mijn MK4 navi..
Ik heb inmiddels beide bestanden van de site van neiloakley afgehaald.
Maar ik heb nu dus de V32 Original en de V32 met Nightview, flitspalen en
logo..
Maar de versie met
logo heb ik dus uitgepakt met Winrar en nu heb ik dus een .bin file??
Kan ik dit bestand dus branden op een cd met lage snelheid en dan gebruiken als update?
Want als ik het originele bestand uitpak staan er gewoon open folders waar ik in kan kijken...
Welke kan ik nu het beste gebruiken??
Ook wil ik graag de nieuwe navi DVD 2014 downloaden.. weet iemand waar dit makkelijk kan.. heb al op nieuwsgroepen gekeken maar daar krijg ik alleen maar het probleem dat ik repairblocks tekort kom???
wie o wie kan me helpen??
thnx
Ik ben dus bezig met een software update voor mijn MK4 navi..
Ik heb inmiddels beide bestanden van de site van neiloakley afgehaald.
Maar ik heb nu dus de V32 Original en de V32 met Nightview, flitspalen en

Maar de versie met

Kan ik dit bestand dus branden op een cd met lage snelheid en dan gebruiken als update?
Want als ik het originele bestand uitpak staan er gewoon open folders waar ik in kan kijken...
Welke kan ik nu het beste gebruiken??
Ook wil ik graag de nieuwe navi DVD 2014 downloaden.. weet iemand waar dit makkelijk kan.. heb al op nieuwsgroepen gekeken maar daar krijg ik alleen maar het probleem dat ik repairblocks tekort kom???
wie o wie kan me helpen??
thnx
Na uren lang zoeken en proberen te downloaden van de nieuwste DVD 2014 navigatie kaarten besloten maar een set te bestellen bij bmwnavigation.co.uk. Hier dus de nieuwste firmware V32 besteld met een custom splash screen en de 2014 navi kaarten..
Als het goed is kom het spul over 5 dagen binnen..
Ben benieuwd hoe alles er dan uitziet...
Als het goed is kom het spul over 5 dagen binnen..
Ben benieuwd hoe alles er dan uitziet...

Re: BMW 330D Touring 6-bak ***Interesse peiling***
Heeey guy's,
Vanwege een verhuizing ben ik veel dichter bij mijn werk gaan wonen en is een diesel rijden totaal overbodig geworden voor mij. Nu ben ik benieuwd of iemand een schappelijke prijs wil geven voor mijn auto.
De auto heeft inmiddels 258.000km gereden maar is nog steeds in uitstekende staat. APK is zojuist uitgevoerd en de enige opmerking erbij was dat de voorbanden volgend jaar vervangen moeten worden. Ook in augustus nog groot onderhoud uitgevoerd en daarbij is de fuseekogel rechtsvoor vervangen.
Er is echter 1 minpunt en dat is dat beide voorschermen boven de wielen aardig wat roestplekken beginnen te krijgen. Uiteraard is dit met 2 nieuwe kappen op de lossen of desnoods naar een spuiter brengen. Geraamde kosten hiervoor zijn ongeveer €350,-.
Ik ben gewoon benieuwd wat jullie denken dat een schappelijke prijs is en of er liefhebbers zijn voor een lekker rijdende handgeschakelde 330d.
Vanwege een verhuizing ben ik veel dichter bij mijn werk gaan wonen en is een diesel rijden totaal overbodig geworden voor mij. Nu ben ik benieuwd of iemand een schappelijke prijs wil geven voor mijn auto.
De auto heeft inmiddels 258.000km gereden maar is nog steeds in uitstekende staat. APK is zojuist uitgevoerd en de enige opmerking erbij was dat de voorbanden volgend jaar vervangen moeten worden. Ook in augustus nog groot onderhoud uitgevoerd en daarbij is de fuseekogel rechtsvoor vervangen.
Er is echter 1 minpunt en dat is dat beide voorschermen boven de wielen aardig wat roestplekken beginnen te krijgen. Uiteraard is dit met 2 nieuwe kappen op de lossen of desnoods naar een spuiter brengen. Geraamde kosten hiervoor zijn ongeveer €350,-.
Ik ben gewoon benieuwd wat jullie denken dat een schappelijke prijs is en of er liefhebbers zijn voor een lekker rijdende handgeschakelde 330d.
- martinus83
Re: BMW 330D Touring 6-bak ***Interesse peiling***
Als ik m'n huidige niet had gehad..
Mtech, schuifdakje, vol navigatie, toch een paar pluspuntjes
Er zijn vast liefhebbers, als je hem wil verkopen werkt een goede advertentie neerzetten toch het beste.
Wel jammer trouwens, een dergelijke 330d ga je niet snel terugvinden mocht je spijt krijgen.
Heb je ooit eens een complete fotoshoot van je auto gedaan, of laten doen? of kijk ik er gruwelijk overheen
Mtech, schuifdakje, vol navigatie, toch een paar pluspuntjes

Er zijn vast liefhebbers, als je hem wil verkopen werkt een goede advertentie neerzetten toch het beste.
Wel jammer trouwens, een dergelijke 330d ga je niet snel terugvinden mocht je spijt krijgen.
Heb je ooit eens een complete fotoshoot van je auto gedaan, of laten doen? of kijk ik er gruwelijk overheen