Voorstelronde

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Thijsvr

Voorstelronde

Bericht door Thijsvr » 10 nov 2013, 12:04

Beste iedereen,

Ik ben Thijs, Amsterdammer, 26 jaar en voor m'n werk ben ik professioneel Facebook gebruiker/copywriter.
Helaas bij aanmelding nog NVT moeten invullen onder welk model BMW ik nu rijd, want - mompel ik nu zachtjes - rijd een Aygo. Een keuze die gemaakt is met het verstand en niet met het hart. Gek van auto's stapte ik bij de Toyota dealer binnen en zei dat ik een Aygo moest hebben. Ik hoefde geen proefrit te maken, want "als hij waardeloos rijdt koop ik hem ook". Inmiddels een andere baan, dus de 40.000 km per jaar maak ik niet meer en nu kan ik eindelijk een auto kopen die meer doet dan me van A naar B te brengen.
Ik ben open-minded de trechter in gegaan, verschillende merken bekeken en dergelijke en helemaal onderaan kom je dan uit bij BMW. Goed weggedrag, speelmogelijkheden, comfort en een bepaalde uitstraling die je bij veel andere auto's niet tegenkomt. De definitieve keuze > een E46 320i of 325i Touring facelift.

Daar zijn we nu, ik weet welk model ik zoek, welke opties, welke kleur. Het hele verhaal, maar nu moet je nog maar net die ene vinden die er om smeekt meegenomen te worden.
Helaas loop je met dit model inmiddels tegen forse kilometerstanden aan. 200.000+ is geen uitzondering. Hoe slecht dat precies is moet ik nog uitvinden. Behalve de gezelligheid heb ik heb me hier dan ook aangemeld om me in te lezen tot het niet meer leuk is en met een beetje geluk binnen afzienbare tijd het NVT kan vervangen door E46 Touring.

Lang verhaal, happy to be here! Ik zal proberen niet teveel beginnersvragen te stellen ;)

Ondergronds

Re: Voorstelronde

Bericht door Ondergronds » 10 nov 2013, 12:07

Welkom en doe die toyota maar snel weg. Misschien importeren van DE een optie voor je?

Thijsvr

Bericht door Thijsvr » 10 nov 2013, 12:14

Haha, ja het is de bedoeling dat hij snel weg gaat. Hij staat al klaar en gepoetst om ingeruild/verkocht te worden ;)
Ik zit inderdaad ook over de grens te kijken, maar het is me nooit helemaal duidelijk wat er nou precies bijkomt om hem hier op kenteken te krijgen. Ik houd rekening met rond de 1000 euro, maar misschien is dat wel te positief geschat.
Ik verwacht rond de 15.000 km per jaar te gaan doen met de BMW, geen absurde kilometers dus.
Laatst gewijzigd door E36 M-Style op 10 nov 2013, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote voorgaand bericht verwijderd, zie Bimmerportal huisregels m.b.t. Quoten

Ondergronds

Bericht door Ondergronds » 10 nov 2013, 12:19

Ik zou eens even rondkijken. Er zijn namelijk een aantal leden die hun BMW geïmporteerd heeft en nog wel een aantal trucjes weten om de BPM wat lager te laten uitvallen ;) En hulp vragen daar is een forum voor :P
Laatst gewijzigd door E36 M-Style op 10 nov 2013, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote voorgaand bericht verwijderd

Beens1

Bericht door Beens1 » 10 nov 2013, 12:42

Welkom op het forum!
Veel succes met je zoektocht, wellicht kun je snel genieten van het 'Freude am Fahren'-gevoel.

E36 M-Style
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door E36 M-Style » 10 nov 2013, 23:46

Welkom Thijs :zwaai:
///M-power

Thijsvr

Bericht door Thijsvr » 11 nov 2013, 09:35

Bedankt!

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”