Dan bedoel ik dus de Shadowline lijsten, dus niet de standaard zwarte lijsten...
Joost 323Ci
-
Griffendahl
Re: All Black
Chroom blijft wel veel langer mooi vind ik... Ik krijg die zwarte lijsten van mij met geen mogelijkheid echt meer mooi... Met chroom lukt je dat wel 
Dan bedoel ik dus de Shadowline lijsten, dus niet de standaard zwarte lijsten...
zwart is wel veel sportiever, wil echt voor de sportieve look gaan, is ook mooi qua contrast met mijn zilverrre lak, zeker ook met de zwarte diffusor dadelijk 
shadowline is Mat of glans zwart?
bij de 330ci zhp is dit standaard al zo geloof, zoals hier op de foto:
shadowline is Mat of glans zwart?
bij de 330ci zhp is dit standaard al zo geloof, zoals hier op de foto:
- Spoiler: Laat zien
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
En dan te bedenken dat ik chromen raamlijsten wou kopen...
Toch maar lekker zwart houden..
Toch maar lekker zwart houden..
is et van een M3 mat of glans, probeer tevergeefs een goede foto te vinden hiervan... hoe heet zon ding op zijn engels?
en lees dat ze chrome 350 euro kosten voor een sedan op wheelsonline... wtf zo duur?
en lees dat ze chrome 350 euro kosten voor een sedan op wheelsonline... wtf zo duur?
-
Griffendahl
Zal in het engels wel iets als 'Window Trim' of 'Window Sill Trim' zijn
Ik weet eerlijk gezegd niet wat een M3 heeft. Maar ik gok de Shadowline, dus de hoogglans versie 
Ik bedenk me net dat je ook gewoon je bestaande kan overspuiten... ?? Da's een stuk goedkoper...
Ik bedenk me net dat je ook gewoon je bestaande kan overspuiten... ?? Da's een stuk goedkoper...
heb et OEM virus tepakken wat dat betreft dus wil wel gewoon origineel zwart hebben 
was chrome bij de coupe stock of optioneel vroeger?
iemand nog de PDF van de accesoires?
was chrome bij de coupe stock of optioneel vroeger?
iemand nog de PDF van de accesoires?
-
Griffendahl
Ik denk dat chroom origineel is... Shadowline hoogglans is in ieder geval een 'Individual' accessoire
-
Griffendahl
Zo, dat staat echt stukken beter !! Kleine wijziging, groot resultaat 
(strips zou ik chroom laten, vind chroom mooier als zwart)
(strips zou ik chroom laten, vind chroom mooier als zwart)
-
Couper
+1Griffendahl schreef:strips zou ik chroom laten, vind chroom mooier als zwart
-
Mac
-1Couper schreef:+1Griffendahl schreef:strips zou ik chroom laten, vind chroom mooier als zwart
plus min plus min... 
vind et chrome ook zeker niet misstaan hor maar zwart zal zeker sportiever overkomen.
vind et chrome ook zeker niet misstaan hor maar zwart zal zeker sportiever overkomen.