Re: EDje's F21 *is verkocht*
Re: EDje's F21
10x mooier als de vorige! Het valt wat meer op qua kleur, en de lijn op de motorkap achterwegen gelaten maakt de auto zoveel strakker!
Ik zeg, goed bezig zo!
Ik zeg, goed bezig zo!
>>>>Showroom E36's<<<<
Idd stukken beter nu
Al vind ik die rare tribal of iets dergelijks op de achter nog steeds niets.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Dat is het logo van Wrapaholicbofkont schreef:Idd stukken beter nu
Voor alles over de X1 Extreme Edition: www.edje-bmw.nl
Re: EDje's F21 M Performance
Hier weer wat foto-tjes van de F21 in M Performance trim
Laatst gewijzigd door edjebmw op 08 feb 2018, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind deze kleurstelling toch inderdaad wat mooier staan bij je wagen dat wat je eerst had.
Ook niet zo'n fan van dat logo, maar ja; 't is voor de reclame zegmaar..
Ook niet zo'n fan van dat logo, maar ja; 't is voor de reclame zegmaar..
-
- Contacteer:
Mooi dat de kleur in het interieur terug komt.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Bedankt
Ik real life komt car tattoo toch echt mooier uit dan op de foto
Ik real life komt car tattoo toch echt mooier uit dan op de foto
Kleine dingen die het doen heHitz schreef:Dik!
Ook echt dat waterflesje bijdraaien voor de foto's
In tegenstelling tot de vorige wrap, vind ik deze best geslaagd! Enige dat subtieler(/weg ?) is het logo op de zijkant. Als het toch moet, doe het dan op de achterkant bijvoorbeeld. Stuk netter imo.
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
Vergeet niet dat het tevens ook een demo Bimmer voor Wrapaholic is he....tikkie schreef:Lose the logo's! Voor de rest: smaakvol!
Maar begrijp jullie reactie
Het was al weer een tijdje geleden dat ik foto-tjes had geplaatst en update's had gedaan aan de Bimmer
Dus het werd er weer eens tijd voor... Heb de achterkant laten verlagen, zodat de BMW nou recht staat, en niet zo voorover hangt, zoals die standard wel deed met het originele M onderstel. Hij is achter nou een goeie 2 cm. verlaagt, en vind het resultaat met deze Eibach pro veren in combinatie met het M onderstel helemaal top !!!
Hij stuurt nog echt snaar strak, en blijft toch behoorlijk comfortabel.
Ik ben ook on contact gekomen met een andere tuner, maar ook daar zijn ze nog druk bezig met de juiste software en code ,om het volle vermogen er uit te kunnen halen. Heb al wel een box geprobeerd, maar was er niet tevreden over, en gaf ook soms fouten aan... Dus op dat gebied wacht ik liever nog even, tot ze wel de software in de computer kunnen zetten, zodat er geen fouten meer optreden, en je ook het gevoel hebt dat die er uit haalt wat er echt in zit.
Hier nog wat foto-tjes van vandaag..
Dus het werd er weer eens tijd voor... Heb de achterkant laten verlagen, zodat de BMW nou recht staat, en niet zo voorover hangt, zoals die standard wel deed met het originele M onderstel. Hij is achter nou een goeie 2 cm. verlaagt, en vind het resultaat met deze Eibach pro veren in combinatie met het M onderstel helemaal top !!!
Hij stuurt nog echt snaar strak, en blijft toch behoorlijk comfortabel.
Ik ben ook on contact gekomen met een andere tuner, maar ook daar zijn ze nog druk bezig met de juiste software en code ,om het volle vermogen er uit te kunnen halen. Heb al wel een box geprobeerd, maar was er niet tevreden over, en gaf ook soms fouten aan... Dus op dat gebied wacht ik liever nog even, tot ze wel de software in de computer kunnen zetten, zodat er geen fouten meer optreden, en je ook het gevoel hebt dat die er uit haalt wat er echt in zit.
Hier nog wat foto-tjes van vandaag..
Laatst gewijzigd door edjebmw op 08 feb 2018, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Strakke eend! Mooie wrap ook, maar zou je de raamlijsten niet ook zwart doen? Verder echt dik en hangt ook mooi nu