Moggu
Moggu
Hallo allemaal,
heb al een tijdje mee zitten lezen, maar nu is het wel tijd om mezelf eens te registreren en voor te stellen. Mijn naam is Jeroen, ik kom uit het midden des lands en een paar maanden geleden ben ik de trotse bezitter van een e46 M3 geworden. Het is echt een fantastische auto en ik heb er al veel plezier aan beleefd. Ik zal zsm een paar foto's plaatsen!
heb al een tijdje mee zitten lezen, maar nu is het wel tijd om mezelf eens te registreren en voor te stellen. Mijn naam is Jeroen, ik kom uit het midden des lands en een paar maanden geleden ben ik de trotse bezitter van een e46 M3 geworden. Het is echt een fantastische auto en ik heb er al veel plezier aan beleefd. Ik zal zsm een paar foto's plaatsen!
- marcovandaar
Re: Moggu
hey hey welkom!
ben zeer beniewd naar de fotos!
ben zeer beniewd naar de fotos!
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
- Silver Shadow
Hey naamgenoot,
Allereerst van harte welkom hier. Ben benieuwd naar je bolide en dat je er al veel plezier aan hebt beleefd ga ik zo geloven. Nog mod's in gedachten of is hij al helemaal naar je smaak.
Kijk uit naar de foto's
Greets Jeroen
Allereerst van harte welkom hier. Ben benieuwd naar je bolide en dat je er al veel plezier aan hebt beleefd ga ik zo geloven. Nog mod's in gedachten of is hij al helemaal naar je smaak.
Kijk uit naar de foto's
Greets Jeroen

Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
+1 Welkom!Silver Shadow schreef:Hey naamgenoot,
Kijk uit naar de foto's
Greets Jeroen
-Naamgenoot
Een M3 is een erg mooie auto, en zo langzamerhand al steeds meer vertegenwoordigd op het forum.
Ik hoop dat je er erg veel plezier van zult hebben.
Als je foto's post, graag ook ff onder de kap... kunnen we lekker kwijlen hier.
Welkom Jeroen, vette wagen zo'n M3!
Jammer dat het geen Touring is 

320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"