Lex Black 318i Sedan E46 (nieuwe update)
Lex Black 318i Sedan E46 (nieuwe update)
Hallo,
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Alex en woonachtig in Utrecht. Sinds kort ben ik in het bezit van een BMW en hij bevalt me prima. Het is de eerste BMW voor mij, dus ik hoop zo hier en daar wat wijzer te worden over dit merk en dit type aangezien ik nog wel een leuk to do listje heb.
Binnenkort gaat de BMW eindelijk even op de brug en wordt hij volledig binnenste buiten gekeerd om te zien wat me eventueel nog te wachten staat aan onderhoud of reparaties.
Waarom ik gekozen heb voor deze E46 is redelijk simpel, namelijk omdat het een auto voor erbij is waarmee ik doordeweeks mee naar mijn werk rij. Hoofdzakelijk rijden mijn vriendin en ik in een Volvo V40 R uit 2013
Intussen zijn er al wat kleine verlichtingszaakjes gedaan. Zo is binnen nu alles met witte LED's gedaan en zijn de witte zijknippers vervangen door Black Crystal LED uitvoeringen.
Volgende stap wordt de koplampen vervangen door CCFL Angel eyes
Dit is de auto
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Alex en woonachtig in Utrecht. Sinds kort ben ik in het bezit van een BMW en hij bevalt me prima. Het is de eerste BMW voor mij, dus ik hoop zo hier en daar wat wijzer te worden over dit merk en dit type aangezien ik nog wel een leuk to do listje heb.
Binnenkort gaat de BMW eindelijk even op de brug en wordt hij volledig binnenste buiten gekeerd om te zien wat me eventueel nog te wachten staat aan onderhoud of reparaties.
Waarom ik gekozen heb voor deze E46 is redelijk simpel, namelijk omdat het een auto voor erbij is waarmee ik doordeweeks mee naar mijn werk rij. Hoofdzakelijk rijden mijn vriendin en ik in een Volvo V40 R uit 2013
Intussen zijn er al wat kleine verlichtingszaakjes gedaan. Zo is binnen nu alles met witte LED's gedaan en zijn de witte zijknippers vervangen door Black Crystal LED uitvoeringen.
Volgende stap wordt de koplampen vervangen door CCFL Angel eyes
Dit is de auto
Laatst gewijzigd door Lex Black op 26 jul 2014, 12:35, 3 keer totaal gewijzigd.
- bellatorfortis
Re: Lex Black 318i Sedan E46
netjes en een volvo r zal ook wel lekker vooruit gaan !!
heb je daar toevallig fotos van ??
grtz
heb je daar toevallig fotos van ??
grtz
You have a drop on your nose;
I think it's water.
No it'snot.......
I think it's water.
No it'snot.......
Maar natuurlijk heb ik daar ook foto's van :-). De dame achter het stuur is dezelfde met wie ik mijn leven deel ;-)
Welkom op Bimmerportal!
Knappe wagens hebben jullie daar, veel plezier ervan!
Knappe wagens hebben jullie daar, veel plezier ervan!
Welkom op ons forum!
Re: Lex Black 318i Sedan E46 (kleine interieur update)
Het is lenteweer en meteen gaan de klus aan de auto kriebels weer hun werk doen. Het irriteerde me al een poosje die versleten sierstrips in de BMW maar het was er niet het weer naar om even lekker aan de slag te gaan.
Ik wist al precies wat ik wilde, zilver carbon, alleen waren de originele strips in de uitvoering achterlijk duur (600 euro) dus ging ik op zoek naar een andere oplossing en kwam uit bij wrappen in carbon folie. Voor de eerste keer zoiets gedaan en het valt me niet tegen. Klein stukje is niet naar het zin maar die ga ik wel weer over doen als ik aan de achter portieren ga beginnen (meer dan genoeg folie over).
Ik moet zeggen dat het resultaat me niet tegenvalt.
Zo was het eerst:
De spullen liggen klaar en de eerste delen zijn al gedaan:
Het tussentijdse resultaat:
Ik wist al precies wat ik wilde, zilver carbon, alleen waren de originele strips in de uitvoering achterlijk duur (600 euro) dus ging ik op zoek naar een andere oplossing en kwam uit bij wrappen in carbon folie. Voor de eerste keer zoiets gedaan en het valt me niet tegen. Klein stukje is niet naar het zin maar die ga ik wel weer over doen als ik aan de achter portieren ga beginnen (meer dan genoeg folie over).
Ik moet zeggen dat het resultaat me niet tegenvalt.
Zo was het eerst:
De spullen liggen klaar en de eerste delen zijn al gedaan:
Het tussentijdse resultaat:
Laatst gewijzigd door Lex Black op 26 jul 2014, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Lex Black 318i Sedan E46 (kleine interieur update)
Wat voor folie heb je hiervoor gebruikt? En heb je misschien een adres beschikbaar? Lijkt me leuk om te doen, maar via ebay ben ik zo twijfelachtig aangezien ik niet zeker weet hoe dat op langere termijn uitpakt.
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
Re: Lex Black 318i Sedan E46 (nieuwe update)
De auto moest voor de APK en daar werd geconstateerd dat 1 van de koplampunits afkeur was. De fitting van dimlicht was versleten?? En hierdoor zat de lamp los en scheef in het huis met als gevolg dat deze in de reflector was gesmolten.
Dan meteen maar weer van de nood een deugd maken. Angel eyes aangeschaft en geinstalleerd. Er gaat nog wel wat veranderen. Zo worden de gele lampjes vervangen door 6000K W5W T10 SMD leds en komt er een 6000K xenon set in.
Het begin, het verwijderen van de eerste unit
Ze zitten er in en de ringen werken
De rest werkt ook en het ziet er best uit
Dan meteen maar weer van de nood een deugd maken. Angel eyes aangeschaft en geinstalleerd. Er gaat nog wel wat veranderen. Zo worden de gele lampjes vervangen door 6000K W5W T10 SMD leds en komt er een 6000K xenon set in.
Het begin, het verwijderen van de eerste unit
Ze zitten er in en de ringen werken
De rest werkt ook en het ziet er best uit