Verder zou het me verbazen als er niet ook de beruchte waterpomp met het kunststof wieltje te vinden is, en de eeuwige lekkende radiateur.
Ik lees hier en daar dat de m51 betrouwbaarder is dan de m57, en stiller, en verderop lees ik dan weer het tegenovergestelde; verwarrend dus, maar de common rails liggen buiten budget.
Als er verder nog wat dingen zijn die ik over de m51 moet weten voordat ik besluit weg te lopen in plaats van weg te rijden, hoor ik het heel graag!
Heb eerder al BMW's gehad (e32 735i, e36 323i, e34 525iA) en een half jaar een e39 530dA gestuurd voor m'n werk, dus weet inmiddels wel wat ik ongeveer moet verwachten van de auto zelf.

P.s.: misschien kent iemand deze auto? Ik zie facelift (look/OE?) koplampen en volgens mij ook achterlichten (witte knippers, geen idee of het CELI's zijn), dus denk dat het een liefhebbersauto is geweest... staat in Diever, 399k gelopen (dus genoeg ervaring, ik kijk me niet kapot op km-standen).
