BMW 328ci Oriënt Blau
Re: BMW 328ci Oriënt Blau
mooie foto's jeroen!
Dank Lieuwe, als et mooi weer is maar es van beide wagens foto's maken.
komende week wordt de roest aangepakt links achter.
Bij me vriendin thuis.
vooruit de oprit op, dit is makkelijker dan andersom.
onder de bumper genoegruimte. helaas steken de binnen bakken van de wielkassen wat lager.
raakt de grond net niet op 3mm na ongeveer.
GR JR
komende week wordt de roest aangepakt links achter.
Bij me vriendin thuis.
vooruit de oprit op, dit is makkelijker dan andersom.
onder de bumper genoegruimte. helaas steken de binnen bakken van de wielkassen wat lager.
raakt de grond net niet op 3mm na ongeveer.
GR JR
Heel mooi met die chromen accenten Jeroen, mooie velgen ook haha. Zou toch ook nog graag de 135 willen hebben ook al lijken de 166 er heel erg veel op.
Ook erg gaaf met die angel eyes en Xenon (of LED?) mistlampen!
Ook erg gaaf met die angel eyes en Xenon (of LED?) mistlampen!
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
In de mistlampen moeten nog eens LED lampen komen, zit nu gewoon een 6000k HB4 pitje.
Even kijken hoe en wat, wil de mistlampen eigenlijk ombouwen naar dagrijverlichting.
Ik heb ze nu ook altijd aan en met de 6000K lijkt et wel een klein beetje op de meeste after market dagrijverlichtingsetjes , maar oom agent is het er tot nu toe nog niet mee eens.
De styling 166 is wel makkelijker schoonmaken dan de 135 met die dunnen kieren tussen de spaken.
GR JR
Even kijken hoe en wat, wil de mistlampen eigenlijk ombouwen naar dagrijverlichting.
Ik heb ze nu ook altijd aan en met de 6000K lijkt et wel een klein beetje op de meeste after market dagrijverlichtingsetjes , maar oom agent is het er tot nu toe nog niet mee eens.
De styling 166 is wel makkelijker schoonmaken dan de 135 met die dunnen kieren tussen de spaken.
GR JR
Zo weer even een kleine update gedaan. Het stoorde me mateloos dat het kunststof van de spiegels steeds dof uitsloeg , dus heb ik ze vandaag hoogglans zwart gespoten .
Eerder deze week nog een K&N openluchtfilter geplaatst. Helaas is kort daarna m'n stuurpomp overleden , inmiddels wel weer vervangen. leuk is anders.
ik moet nog een slang voor extra koude lucht toevoer fabriceren, dan is deze ombouw klaar.
Eerder deze week nog een K&N openluchtfilter geplaatst. Helaas is kort daarna m'n stuurpomp overleden , inmiddels wel weer vervangen. leuk is anders.
ik moet nog een slang voor extra koude lucht toevoer fabriceren, dan is deze ombouw klaar.
Leuke updates! Vooral de spiegelvoeten! Ik ben hier zelf toevallig ook onlangs mee begonnen!
Ben je ook aanwezig op de Winterwielen meet? (zie evenementen topics!)
Ben je ook aanwezig op de Winterwielen meet? (zie evenementen topics!)
>>>>Showroom E36's<<<<
Leuke foto's, dikke wagen man
Mooi plekje dat Oranjewoud, wonen mijn schoonouders
Mooi plekje dat Oranjewoud, wonen mijn schoonouders
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Dankje Bofkont.
staan wel leuke huisjes daar inderdaad. haha heb nog overwogen om de auto daar op een of andere grind oprijlaan neer te zetten. Maar vond ik toch wat te gewaagt om de auto zomaar bij iemand op de oprit te fotograferen. .
of wonen je schoonouders misschien in zo'n landhuis, dat je wat kunt regelen haha
GR JR
staan wel leuke huisjes daar inderdaad. haha heb nog overwogen om de auto daar op een of andere grind oprijlaan neer te zetten. Maar vond ik toch wat te gewaagt om de auto zomaar bij iemand op de oprit te fotograferen. .
of wonen je schoonouders misschien in zo'n landhuis, dat je wat kunt regelen haha
GR JR
- bob de bouwer
mooie strakke bmw kerel nette wagen
Dank,
vandaag ff winterbanden gemonteerd staat toch minder dan de zomervelgjes
En de mistlampen geel gewrapt, maar weet niet of deze look nu zo'n succes is geworden
Gr JR
vandaag ff winterbanden gemonteerd staat toch minder dan de zomervelgjes
En de mistlampen geel gewrapt, maar weet niet of deze look nu zo'n succes is geworden
Gr JR
Blijft een dikke wagen Jeroen!
Ik ga per eind december op andere winterwielen, dus mijn 68's komen beschikbaar... Interesse?
Ik ga per eind december op andere winterwielen, dus mijn 68's komen beschikbaar... Interesse?
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
hele dikke wagen
dat kunstof rond de spiegels hoogglans zwart spuiten lijkt me voor mij ook wel een goed plan
maar nu vraag ik me af waarmee je dat het beste kan doen? gewoon een spuitbusje halen bij de bouwmarkt?
veel rijplezier met deze dikke coupe !!
dat kunstof rond de spiegels hoogglans zwart spuiten lijkt me voor mij ook wel een goed plan
maar nu vraag ik me af waarmee je dat het beste kan doen? gewoon een spuitbusje halen bij de bouwmarkt?
veel rijplezier met deze dikke coupe !!
*BMW E46 316i 2001 facelift
Nee mijn schoonouders hebben niet een van die grote landhuizen daar helaas, maar wel een mooie vrijstaande met aardig ruimte om de deur
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
@bofkont: vrijstaand altijd heerlijk
@Danny: Qua verf heb ik gewoon een busje bij de wel bekende doe het zelf zaak op gepikt en een busje met kunststofprimer. Pas wel op bij het loshalen van de spiegelglazen, dit is bij mij helaas niet helemaal lekker gegaan
@320ci: op zich leuke velgen, maar heb eerst andere zomerprioriteiten waarvoor ik moet sparen
Bedankt voor de complimenten trouwens
@Danny: Qua verf heb ik gewoon een busje bij de wel bekende doe het zelf zaak op gepikt en een busje met kunststofprimer. Pas wel op bij het loshalen van de spiegelglazen, dit is bij mij helaas niet helemaal lekker gegaan
@320ci: op zich leuke velgen, maar heb eerst andere zomerprioriteiten waarvoor ik moet sparen
Bedankt voor de complimenten trouwens