even voorstellen
even voorstellen
Hallo,
Ik ben Glenn Teeuwen, ik ben al van kleins af aan BMW freak, dit zal ook nooit meer veranderen,
ik rij zelf een bmw e36 coupe,
ik heb enkele probleempjes en vragen waar jullie me misschien mee kunnen helpen.
Uploaded with ImageShack.us
Gr Glenn
Ik ben Glenn Teeuwen, ik ben al van kleins af aan BMW freak, dit zal ook nooit meer veranderen,
ik rij zelf een bmw e36 coupe,
ik heb enkele probleempjes en vragen waar jullie me misschien mee kunnen helpen.
Uploaded with ImageShack.us
Gr Glenn
Laatst gewijzigd door Glenn op 31 okt 2013, 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: even voorstellen
Welkom op ons forum!
eindelijk weer een E36 rijder erbij, die worden schaars tegenwoordig haha!
Heb je ook foto's?
Vragen zou ik eens in het e36 deel proberen te stellen als ik jou was! Genoeg kennis aan boord!
eindelijk weer een E36 rijder erbij, die worden schaars tegenwoordig haha!
Heb je ook foto's?
Vragen zou ik eens in het e36 deel proberen te stellen als ik jou was! Genoeg kennis aan boord!
>>>>Showroom E36's<<<<
Heej,
zeker e36 blijft speciaal, kijk maar eens ik heb enkele fotos gepost, en ook mijn probleem bij e36 forum
grss
zeker e36 blijft speciaal, kijk maar eens ik heb enkele fotos gepost, en ook mijn probleem bij e36 forum
grss
Laatst gewijzigd door Dcreator op 31 okt 2013, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Gave e36!
Ben enkel geen fan van de 'sloomkijkers' die zou ik eraf laten!
Wat zijn het voor velgen btw? lijken op Hamann pg1's alleen de centers zien er apart uit!
Ben enkel geen fan van de 'sloomkijkers' die zou ik eraf laten!
Wat zijn het voor velgen btw? lijken op Hamann pg1's alleen de centers zien er apart uit!
>>>>Showroom E36's<<<<
Welkom,
Prachtige kleur zeg
En de wagen staat er strak bij zeg.
Ben niet echt een fan van die taartschep/sloomkijker/velgen maar ach dat is ieder zijn eigen zullen we maar zeggen.
Prachtige kleur zeg
En de wagen staat er strak bij zeg.
Ben niet echt een fan van die taartschep/sloomkijker/velgen maar ach dat is ieder zijn eigen zullen we maar zeggen.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
- Ramon 325 Vanos
Welkom
Welkom op het forum
wat een onwijs mooie coupe! ze worden steeds schaarser althans de nettere dan,
e36 heeft iets unieks, pak bvb een standaard e36 sedan en leg daar contour velgjes onder en je hebt direct n andere auto, beetje tijdloos design gelukkig niet zo`n spaceshuttle dashboard zoals sommige auto`s (lees algemeen) hebben
veel veilige km`s gewenst
wat een onwijs mooie coupe! ze worden steeds schaarser althans de nettere dan,
e36 heeft iets unieks, pak bvb een standaard e36 sedan en leg daar contour velgjes onder en je hebt direct n andere auto, beetje tijdloos design gelukkig niet zo`n spaceshuttle dashboard zoals sommige auto`s (lees algemeen) hebben
veel veilige km`s gewenst
Welkom!
Vind de e36 zelf zeker nog een dikke auto, maar tijdloos? Nee, het interieur (voornamelijk de dash) is toch al behoorlijk verouderd imo.
@Glenn, mooie auto, zou alleen zoals Dcreator al heeft gezegd de sloomkijkers eraf halen, maar dat is een smaak kwestie.
Grtz,
Vind de e36 zelf zeker nog een dikke auto, maar tijdloos? Nee, het interieur (voornamelijk de dash) is toch al behoorlijk verouderd imo.
@Glenn, mooie auto, zou alleen zoals Dcreator al heeft gezegd de sloomkijkers eraf halen, maar dat is een smaak kwestie.
Grtz,