kenteken FT-BN-16

wellicht zijn hier mensen die de auto hebben gespot, of weten waar hij zich bevind.
eigenlijk stiekum wel intresse om hem terug te kopen.
heb het al via via proberen te achterhalen. hij is van mij naar iemand in utrecht gegaan, van daar uit is hij hier vlak bij in de buurt gekomen bij een ex klasgenoot van me. met een ton minder op de teller, vandaar uit is hij weer in utrecht gekomen en sindsdien spoorloos voor mij betreft. heb via de adverteerdes een mailtje gestuurd. maar tevergeefs helaas.tikkie schreef:Vraag je toch zo na aan degene aan wie jij de auto hebt verkocht? Ik zie dat de APK over drie dagen verloopt, is wel een teken aan de wand. Succes met je zoektocht.
Heb op site gekeken, kan hem niet vinden.... ben je er vrij positief van? anders rijd ik morgen even op en neer.U-car schreef:Volgens mij zag ik deze op het grote terrein van Jet Cars staan eergisteren.
heb voor zekerheid even mailtje die kant op gedaan... anders rijdt ik weer voor niksmatheeuwissen schreef:Jet cars heeft zoveel 3 series staan...
het zou mij in dit geval niet uitmaken omdat ik specifiek men oude auto terug zou willen kopen. ongeacht de gebreken., anders zou ik der inderdaad met een grote straal omheen lopen.GreyCooperS schreef:echt nooit, maar dan ook nooit, maar dan ook echt nooooooooooooooooooooooooooiit bij Jet Cars een auto kopen!!