Hé Bofkont,
klopt, die 550iT heb ik ook nog steeds.
In september was ik er minder blij mee, de motor verloor opeens koelvloeistof en behoorlijk ook.
Gelukkig niet het motorblok in, maar langs een buis die over het blok loopt. Reparatie kon niet zonder het halve motorblok te demonteren. Dat grapje koste ruim €5000
De auto heeft dik 4 weken bij de dealer gestaan, ik heb overwogen om 'm in te ruilen.
Omdat mijn vrouw een Oulander PHEV (tevens gezinsauto) had besteld, zou ik een maatje kleiner kunnen gaan rijden.
De garage deed een super voorstel op een nieuwe 335i AH, maar ja ...
Ik wist eigenlijk niet goed wat ik er echt voor in de plaats zou willen, had eerder ook geen plannen een andere auto te kopen. Mijn hart ligt wel bij een echte

...
Gelukkig kon ik een goede prijsafspraak met de BMW dealer kunnen maken en heb ik de auto laten repareren.
Spijt ?
Nee, absoluut niet. De financiële schade van repareren vs inruilen was beperkt en met 2 jaar garantie op de reparatie, kan ik weinig builen vallen en zijn we inmiddels al weer dik 2000 km verder
Fijne Feestdagen en veel rijgenot van een van de mooiste Dreiers ooit gebouwd !!