BMW E36 touring & E30
Re: BMW E36 touring 323i Estoril blauw
Even tijd om iets te melden over mijn touring blijft anders wel erg stil.
De winterbanden zitten er weer onder (sinds eind november), daarna ben ik er samen met mijn zoon begin december mee naar Essen gereden. De Motorshow hebben we aldaar weer bezocht, altijd leuk. Alleen dit jaar geen stand van BMW en MINI ter plaatse, wel een heleboel andere leuke stands gezien en bezocht.
De rit naar Essen toe is ook altijd erg prettig, de 6 in lijn kan dan even lekker worden uitgelaten tussen Arnhem en Oberhausen. Alleen viel nu het achterwiellager rechts achter een beetje uit de toon, of beter gezegd deze voerde lichtelijk de boventoon
Daarom heeft de BMW vorige week een nieuw lager gekregen en nu horen we weer het fijne 6 in lijn geluid zoals het hoort
Op verzoek van een mede forumlid plaats ik nog even een foto van het interieur, tot mijn eigen verbazing zie ik dat ik daar nooit echt goede foto's van heb gemaakt. Ik hou zelf niet zo van het hout en het leer had ook wel wit gemogen maar van de andere kant is het toch een fijn sportinterieur.
Volgend jaar hopelijk meer tijd en gelegenheid voor wat nieuwe foto's
De winterbanden zitten er weer onder (sinds eind november), daarna ben ik er samen met mijn zoon begin december mee naar Essen gereden. De Motorshow hebben we aldaar weer bezocht, altijd leuk. Alleen dit jaar geen stand van BMW en MINI ter plaatse, wel een heleboel andere leuke stands gezien en bezocht.
De rit naar Essen toe is ook altijd erg prettig, de 6 in lijn kan dan even lekker worden uitgelaten tussen Arnhem en Oberhausen. Alleen viel nu het achterwiellager rechts achter een beetje uit de toon, of beter gezegd deze voerde lichtelijk de boventoon
Daarom heeft de BMW vorige week een nieuw lager gekregen en nu horen we weer het fijne 6 in lijn geluid zoals het hoort
Op verzoek van een mede forumlid plaats ik nog even een foto van het interieur, tot mijn eigen verbazing zie ik dat ik daar nooit echt goede foto's van heb gemaakt. Ik hou zelf niet zo van het hout en het leer had ook wel wit gemogen maar van de andere kant is het toch een fijn sportinterieur.
Volgend jaar hopelijk meer tijd en gelegenheid voor wat nieuwe foto's
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
Een interieur waar menigeen jaloers op zal zijn.
Ziet er strak uit.
Ziet er strak uit.
Ziet er idd mooi uit.
Hout vind ik zelf enkel mooi mits er meer terug komt in middenconsole, pook, asbakjes handgrepen etc.
Jij bedoelde meer zo'n aanzicht (ja helaas geen OBD)
Hout vind ik zelf enkel mooi mits er meer terug komt in middenconsole, pook, asbakjes handgrepen etc.
Jij bedoelde meer zo'n aanzicht (ja helaas geen OBD)
- Spoiler: Laat zien
Thanx, ben er verder ook blij mee hoor (het interieur) maar hou persoonlijk van een licht interieur. Komt in inderdaad al aardig in de buurt Tim met die lichte stoelen
Ben verder niet zo'n fan van het houten stripje op het handschoenenkastje, de asbak en het opbergvakje onder de OBC....
Ben verder niet zo'n fan van het houten stripje op het handschoenenkastje, de asbak en het opbergvakje onder de OBC....
Jij bedoeld echt een geheel grijs interieur incl dash, deurpanelen etc?
lj328 schreef:
...ach..., op deze manier past het goed bij het hout op de garage...
...stel je voor dat je carbon stripjes had gehad..., dan had je ook een carbon garage moeten hebben..., en dat ziet er dan ook weer niet uit...
't Beste Maar Weer !
Ron.
Ron.
Ik vind het nog niet eens zo slecht staan.
Je hebt ook nog een iets donkere hout uitvoering volgens mij.
Dan in de lhd uitvoering natuurlijk.
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E36-Wood- ... 2385wt_938
Die zou denk ik nog beter staan.
We moeten eens op een meeting met zijn alle naast elkaar staan met de estoril blauw club.
Je hebt ook nog een iets donkere hout uitvoering volgens mij.
Dan in de lhd uitvoering natuurlijk.
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E36-Wood- ... 2385wt_938
Die zou denk ik nog beter staan.
We moeten eens op een meeting met zijn alle naast elkaar staan met de estoril blauw club.
@ Tim: Inderdaad gewoon alles lekker licht van kleur, past ook mooi bij het blauw maar de sets die ik gezien heb op ebay zijn meestal verre van fris. Daar komt ook nog bij dat de sportstoelen in deze E36 echt de beste zijn die ik tot nu toe heb gehad. Ik bedoel daar mee dat je er gewoon nog lekker stevig in kunt zitten, ze zijn niet uitgelubberd....
@ Roloo: Ik wou dat ik een garage van carbon kon betalen, dan zou ik een mooie M3 in mijn houten garage zetten.
@ Bilkert: Die middenconsole is ook niet mijn ding... ik vind van BMW bijna alles mooi alleen die houten accenten in het interieur ben ik niet zo kapot van.
Een fotoshoot van Estoril blauwe E36's zou best wel eens leuk kunnen zijn, misschien leuk om een keer te doen bij een BMW-meeting.
@ Roloo: Ik wou dat ik een garage van carbon kon betalen, dan zou ik een mooie M3 in mijn houten garage zetten.
@ Bilkert: Die middenconsole is ook niet mijn ding... ik vind van BMW bijna alles mooi alleen die houten accenten in het interieur ben ik niet zo kapot van.
Een fotoshoot van Estoril blauwe E36's zou best wel eens leuk kunnen zijn, misschien leuk om een keer te doen bij een BMW-meeting.
Je kan ze ook plastidippen, kan je vele kleuren proberen en als het niet bevalt peuter je het er weer af.
Of bij eventuele verkoop ooit.
Of bij eventuele verkoop ooit.
BMW rulez
...of dat hout met zo'n water-transfer goedje laten behandelen...
...in Ruinerwold zit zo'n gast die dat doet...
...en daar hebben we ook een linkje van : www.h2ofoliedip.nl
...heb al wat werk gezien (van hem) bij Van Harten BMW, Amersfoort...
...ziet er grappig uit...
...in Ruinerwold zit zo'n gast die dat doet...
...en daar hebben we ook een linkje van : www.h2ofoliedip.nl
...heb al wat werk gezien (van hem) bij Van Harten BMW, Amersfoort...
...ziet er grappig uit...
't Beste Maar Weer !
Ron.
Ron.
Is inderdaad een goede optie, maar dat ga ik niet doen met de originele onderdelen. Ik heb er wel eens over gedacht om een gewoon zwart setje te kopen en deze dan aan te laten passen. Maar of dat gaat gebeuren weet ik nog niet, het is wel net zo belangrijk dat hij technisch goed in orde is en dat het motortje lekker loopt.RoLoo schreef:...of dat hout met zo'n water-transfer goedje laten behandelen...
Als ik nog een keer nette interieurdelen tegen komen (asbak, opbergvakje en strip op het handschoenkastje) koop ik die misschien wel en anders laat ik het lekker zo.
Waar mijn voorkeur naar uit zou gaan is iets in deze trend, maar of ik het ga doen.... ik denk het niet.
-
Ziet er mooi uit man zijn er ook E36,s die standart carbon in het interieur hebben?
Dat op de foto's is 'standaard' carbon....een extreem zeldzame optie en eigenlijk hoofdzakelijk op de E36 M3 GT gebruikt, extreem zeldzame uitzonderingen daargelaten.
Onder de 1000 Euro hoef je denk ik niet te kijken voor dashboard strip, console en asbakken....
Onder de 1000 Euro hoef je denk ik niet te kijken voor dashboard strip, console en asbakken....
Carbon is idd een mooie keuze, maar eerlijkheid wil dat ik geheel zwart misschien wel mooier vind.
Re: BMW E36 touring 323i Estoril blauw nieuwe aanwinst
Zo heb weer een aanpassing gekocht voor de touring, wel origineel uiteraard en afkomstig van een echte
Heb deze set afgelopen maand opgehaald bij een medeforum-member ook wel bekend als B46 uit Noord-Brabant.
Het gaat om een set Estoril blauwe M-sideskirts die ik er komend voorjaar (als het lekkerder weer is) op de touring wil monteren. Ik zal voor die tijd in ieder geval even een setje van die zwarte bevestigingspinnetjes bij de dealer gaan halen. Die gaan ongetwijfeld kapot als die na 15 jaar worden los gehaald
En dit zijn ze dan:
Ik ben erg benieuwd hoe ze zullen staan onder mijn touring.
Heb deze set afgelopen maand opgehaald bij een medeforum-member ook wel bekend als B46 uit Noord-Brabant.
Het gaat om een set Estoril blauwe M-sideskirts die ik er komend voorjaar (als het lekkerder weer is) op de touring wil monteren. Ik zal voor die tijd in ieder geval even een setje van die zwarte bevestigingspinnetjes bij de dealer gaan halen. Die gaan ongetwijfeld kapot als die na 15 jaar worden los gehaald
En dit zijn ze dan:
Ik ben erg benieuwd hoe ze zullen staan onder mijn touring.