Bericht
door Bimmergirl87 » 28 dec 2013, 21:56
Auto staat alweer een week bij de dealer...de distributie ketting zou vervangen worden, was bekend..
Helaas minder goed nieuws, werd gebeld dat het kostenplaatje aanzienlijk hoger zou worden, remmen rondom verrot, olielek op kleppendeksel en pomp...
Het zit me echt niet mee, maar ik denk maar zo, als hij klaar is heb ik weer een goeie auto!!, schijnbaar heeft de auto heel lang stil gestaan, en geen onderhoud gehad, vandaar dat de ketting los hing, en de remmen verrot waren...(voor ik de auto kocht)
Even voor de duidelijkheid, toen ik de auto kocht wist ik dat de remmen vervangen moesten worden, en dat hi olie lekte, maar het lijkt toch allemaal wat ernstiger te zijn dat ik dacht en hoopte..
Door het klapperen van de ketting, zijn er wat plastic deeltjes afgebroken, die bijna de motor in waren gezogen, dus heb nog geluk gehad ook zei de dealer !!!..
Rijdt nu al een week in een splinter nieuwe 1 serie van de dealer, kosteloos uiteraard, moest er wel aan wennen, maar begin hem stiekem wel leuk te vinden hij, maar kan niet wachten tot mijn eigen auto terug te krijgen maandag !!..