Gordelbevestigingswaarschuwing!
Gordelbevestigingswaarschuwing!
Hallo!
Ik ben sinds kort de eigenaar van een heule mooie BMW 318i E46 Coupé! Ben er echt verliefd op. Helaas kamp ik wel met een aantal probleempjes waar ik later misschien nog een topic over open als ik er zelf niet uit kom.
Een van die problemen is het waarschuwingslampje van de gordelbevestiging die niet aangaat als de riem los is. Als ik het contact omdraai dan brandt die wel ter controle, net als de andere lampjes, dus het lampje is niet kapot! Wat zou het kunnen zijn??
Natuurlijk is het geen super groot probleem maar het is een irritatiefactortje.
Alvast bedankt!
Ik ben sinds kort de eigenaar van een heule mooie BMW 318i E46 Coupé! Ben er echt verliefd op. Helaas kamp ik wel met een aantal probleempjes waar ik later misschien nog een topic over open als ik er zelf niet uit kom.
Een van die problemen is het waarschuwingslampje van de gordelbevestiging die niet aangaat als de riem los is. Als ik het contact omdraai dan brandt die wel ter controle, net als de andere lampjes, dus het lampje is niet kapot! Wat zou het kunnen zijn??
Natuurlijk is het geen super groot probleem maar het is een irritatiefactortje.
Alvast bedankt!
Re: Gordelbevestigingswaarschuwing!
Zover ik weet is dit in jouw geval (net zoals bij mij) niet ingeschakeld en zou je dit moeten laten inschakelen. Ik weet het echter niet zeker. Ik ben ook nog niet toegekomen aan de voorkeursinstellingen van mijn auto.
Hangt van 2 dingen af,
Voorkeurs instellingen en of hij er is mee uitgerust. (de meeste in nl niet)
Voorkeurs instellingen en of hij er is mee uitgerust. (de meeste in nl niet)
Aha! Dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken! Super bedankt voor de reactie. Om de voorkeursinstelling te wijzigen moet ik zeker bij de BMW dealer zijn?
Ik heb dit ook zelf moeten programmeren, lijkt mij dus een kwestie van programmeren
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
Er zijn ook verschillende die dit zelf doen, ik heb zelf de softwaren en hardware aangeschaft hiervoor vanuit amerika.iBMW schreef:Aha! Dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken! Super bedankt voor de reactie. Om de voorkeursinstelling te wijzigen moet ik zeker bij de BMW dealer zijn?
Kun je veel leuke dingen mee doen
Dat klinkt heel erg interessant, kan je mij de naam geven van de soft- en hardware? Dan ga ik eens even googlen.
NCS-expert is dat.
- Marcel RSD
Beetje onnodig geweest. Software (dus gewoon INPA) via Google zo te vinden en voor een kabel kun je ook in NL terecht.Dutchie schreef:Er zijn ook verschillende die dit zelf doen, ik heb zelf de softwaren en hardware aangeschaft hiervoor vanuit amerika.
Kun je veel leuke dingen mee doen
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
Kan zijn dat ik me vergis, dan zou de BMW Scanner uit amerika komen.