dension gateway 500
Re: dension gateway 500
Heeft iemand nog een Dension systeem liggen voor een E61 uit 2004 ? Ik heb een cd wisselaar maar gebruik ik niet. Is de stuurwielbediening van de telefoon trouwens nog in werking met een Dension systeem ? Tevens moet het compatibel zijn met een iPhone 5s.
Ik heb inmiddels een universele module laten inbouwen waarbij alles op stuur nog werkt en de iPhone 5s ook muziek kan streamen.
Heb je evt een naam, type en kosten?Bart70 schreef:Ik heb inmiddels een universele module laten inbouwen waarbij alles op stuur nog werkt en de iPhone 5s ook muziek kan streamen.
BMW E61 2010 :
Geen naam of type, heb het laten doen in Beek en Donk, even googelen en dan vind je ze heel snel, kosten 545 euries, laten plaatsen ipv van cd wisselaar, deze gebruikte ik toch niet, het is een universele module, daardoor kun je ook streamen wat met de BT module van BMW niet kan. BMW navigatie in Beek en Donk, goede gasten, snelle service.
Klink dus als een Dension GatewayBart70 schreef:Geen naam of type, heb het laten doen in Beek en Donk, even googelen en dan vind je ze heel snel, kosten 545 euries, laten plaatsen ipv van cd wisselaar, deze gebruikte ik toch niet, het is een universele module, daardoor kun je ook streamen wat met de BT module van BMW niet kan. BMW navigatie in Beek en Donk, goede gasten, snelle service.
BMW E61 2010 :
Is geen Dension maar klinkt misschien wel als een Dension (of beter )W_4 schreef:Klink dus als een Dension GatewayBart70 schreef:Geen naam of type, heb het laten doen in Beek en Donk, even googelen en dan vind je ze heel snel, kosten 545 euries, laten plaatsen ipv van cd wisselaar, deze gebruikte ik toch niet, het is een universele module, daardoor kun je ook streamen wat met de BT module van BMW niet kan. BMW navigatie in Beek en Donk, goede gasten, snelle service.
Ik begreep al uit het andere topic dat het een Fiscon is ... benieuwd wat je ervaringen zijn, want ik lees over de Dension niet veel goeds ... als het werkt, werkt het, maar bij veel gebruikers geeft de Dension veel storing, moet vaak gereset worden en bluetooth telefoontjes geven echo aan de andere kant van de telefoon ... dus ik ben wel benieuwd of de Fiscon het wel goed doet ...Bart70 schreef:Is geen Dension maar klinkt misschien wel als een Dension (of beter )W_4 schreef:Klink dus als een Dension GatewayBart70 schreef:Geen naam of type, heb het laten doen in Beek en Donk, even googelen en dan vind je ze heel snel, kosten 545 euries, laten plaatsen ipv van cd wisselaar, deze gebruikte ik toch niet, het is een universele module, daardoor kun je ook streamen wat met de BT module van BMW niet kan. BMW navigatie in Beek en Donk, goede gasten, snelle service.
BMW E61 2010 :
Dat is ook de reden dat ze daar de Dension niet aanraadde voor me en de andere, Fiscon waarschijnlijk, hebben gemonteerd. Qua muziek streamen doet hij het uitstekend, bellen weet ik nog niet maar dat laat ik nog even weten als ik onderweg wat telefoontjes heb gehad, update volgt dus nog.....
Nu wat ervaring met bellen, ik vind de geluidskwaliteit echt zeer slecht, kan mensen amper verstaan en ze verstaan mij ook slecht, ik raad dit systeem niet aan, kan zijn dat het aan mijn speakersysteem ligt natuurlijk maar alles klinkt vrij ver weg en blikkerig. Verder geen storingen moet ik er bij vermelden, iets wat je dan over de Dension weer veel leest.
Da's wel bijzonder want op Duitse fora wordt de Fiscon Pro juist geprezen om z'n geluidskwaliteit en verstaanbaarheid
BMW E61 2010 :
Heb je de "betere" microfoon van Fiscon Pro ook ingebouwd die in je hemelverlichting gaat?Bart70 schreef:Nu wat ervaring met bellen, ik vind de geluidskwaliteit echt zeer slecht, kan mensen amper verstaan en ze verstaan mij ook slecht, ik raad dit systeem niet aan, kan zijn dat het aan mijn speakersysteem ligt natuurlijk maar alles klinkt vrij ver weg en blikkerig. Verder geen storingen moet ik er bij vermelden, iets wat je dan over de Dension weer veel leest.
BMW E61 2010 :
Yep. Voornaamste ergernis vind ik het blikgeluid, net of je naar een radio uit de jaren 70 luistert.W_4 schreef:Heb je de "betere" microfoon van Fiscon Pro ook ingebouwd die in je hemelverlichting gaat?Bart70 schreef:Nu wat ervaring met bellen, ik vind de geluidskwaliteit echt zeer slecht, kan mensen amper verstaan en ze verstaan mij ook slecht, ik raad dit systeem niet aan, kan zijn dat het aan mijn speakersysteem ligt natuurlijk maar alles klinkt vrij ver weg en blikkerig. Verder geen storingen moet ik er bij vermelden, iets wat je dan over de Dension weer veel leest.
Icm CIC?? Ik kan bijna het me niet voorstellen gezien de enorm positieve response JUIST op geluidskwaliteit ...
BMW E61 2010 :
Ik vind het ronduit slecht bij mij.....W_4 schreef:Icm CIC?? Ik kan bijna het me niet voorstellen gezien de enorm positieve response JUIST op geluidskwaliteit ...