suyker schreef:Op verzoek hier wat foto's van mijn bekerhouder.
Volgens mij geen originele van BMW. Gemonteerd door middel van 2 schroeven
Prima bekerhouder lijkt me zo, alhoewel ik toch wel er blij ben met mijn originele bekerhouden in het dashboard.
Is één van de optie's die z'n geld dubbel en dwars waard is, en het is echt onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen zijn die de bekerhouders "vergeten" te bestelen als ze hun nieuwe auto kopen.
Een hoop armoe als je ze niet hebt en dat voor een paar rottige centen besparing.
Ok ik weet het, het is minstens net zo onbegrijpelijk van een autofabrikant (en zeker van één als BMW) dat ie die bekerhouders niet al lang van de optie lijst heeft verwijderd en standaard bij elke BMW die van de band af rolt gewoon een paar van houders inbouwd.
We hebben het hier tenslotte niet over een optie als Night Vision of Aktieve Cruise Control, maar gewoon over een paar simpele maar o zo nuttige bekerhouders. Te meer omdat je maar dan ook nergens anders een blikje, flesje of bekertje kwijt kunt in het (E60/61) interieur.
Dus please, nieuwe auto kopers, in het vervolg allemaal de bekerhouders optie aanvinken als je een nieuwe BMW besteld.
Ook als jij zelf nooit dorst hebt en dus eigenlijk geen bekerhouders nodig denkt te hebben, vink dan toch aub deze optie aan. Want de latere eigenaren van jouw auto zullen je eeuwig dankbaar zijn, en dat alleen al is die paar tientjes meer dan waard
Greetz, Rex
P.s.: Ik tel zelfs wel 3 schroeven, ivp van vermelde 2, maar dat kan natuurlijk ook aan het mooie weer hier liggen