Binnenkappen koplampen spuiten
Binnenkappen koplampen spuiten
Hallo,
De binnenkap van mijn rechter koplamp is kapot. Nu heb ik 2 zwarte 2e hands binnenkappen besteld alleen zijn deze wel zwart terwijl de originele grijs zijn. ( grijze touring PFL )
Nu staat het misschien wel mooi, maar voor het geval dat het niet goed staat wil ik ze misschien gaan spuiten. Heb ik hier speciale verf/lak voor nodig vanwege de hitte die xenon eventueel afgeeft? Of zijn die binnenkappen moeilijk goed te behandelen?
De binnenkap van mijn rechter koplamp is kapot. Nu heb ik 2 zwarte 2e hands binnenkappen besteld alleen zijn deze wel zwart terwijl de originele grijs zijn. ( grijze touring PFL )
Nu staat het misschien wel mooi, maar voor het geval dat het niet goed staat wil ik ze misschien gaan spuiten. Heb ik hier speciale verf/lak voor nodig vanwege de hitte die xenon eventueel afgeeft? Of zijn die binnenkappen moeilijk goed te behandelen?
Re: Binnenkappen koplampen spuiten
Ik heb mijn grijze met gewone lak zwart gespoten 2 jaar geleden. Tot op heden geen centje pijn 

Dat zou mooi zijnNielZ schreef:Ik heb mijn grijze met gewone lak zwart gespoten 2 jaar geleden. Tot op heden geen centje pijn

De mijne heb ik ook gespoten... gewoon met matte goedkope action spuitbus... wil perfect! en dan heb ik nog geen xenon, dus heb wat meer warmte in mn koplampen
Kalm an... en rap wat..!
Ah mooi. Hoeft dus niet duur te zijn. Maar aangezien mijn auto grijs is staat zwart misschien wel mooi en hoef ik niet te spuiten 

Ze zijn binnen! Zien er nog echt mooi uit.
Heeft iemand toevallig die dingen zwart gespoten in met een zilvere e46? Dan kan ik kijken of het een beetje staat
Heeft iemand toevallig die dingen zwart gespoten in met een zilvere e46? Dan kan ik kijken of het een beetje staat

-
volgens mij krijg je vrij snel resultaat als je zoekt op grijze e46, volgens mij is die titan inleg weinig geleverd bij een grijze kleur.
geel/champagne/goud. ZoietsFopje schreef:Dat zou mooi zijnNielZ schreef:Ik heb mijn grijze met gewone lak zwart gespoten 2 jaar geleden. Tot op heden geen centje pijnWelke kleur is je auto?

Titan inleg was een typisch 330 dingetje volgens mij, alle non 3.0 hebben als t goed is zwarte
Net als grijze tellerplaten, ook een 330 dingetje volgens mij, ipv de zwarte die andere hebben
Net als grijze tellerplaten, ook een 330 dingetje volgens mij, ipv de zwarte die andere hebben
Bayerische Motoren Werke
92' E36 320i Coupe, Diamantschwarz metallic -> Sold
00' E46 330CiA Executive, Titansilber metallic -> Sold
94' E34 540iA sedan, Diamantschwarz metallic -> Sold
Grijze tellerplaten zijn alleen M3.
Titan inleg is 330, behalve als je een M pakket hebt, dan zijn ze weer zwart.
Zo staat het op zilver:

Titan inleg is 330, behalve als je een M pakket hebt, dan zijn ze weer zwart.
Zo staat het op zilver:

Heb destijds ook voor titan inleg gekeken, was alleen nog leverbaar voor xenon verlichting, wellicht dat de pasvorm dan iets anders is. Heb ze zelf ook grijs gespoten met standaard lak. Resultaat is mooi en de lak kan de warmte prima aan, wel plastic primer gebruiken.
Ik heb anders echt grijze tellerplaten hoor...
Wacht, jullie hebben een sedan, misschien dat die grijze tellerplaten dan weer alleen bij de 330Ci was...
Tot zover elke 330Ci die ik heb gezien had grijze platen, waar alle 316 t/m 328 gewoon zwarte hadden.

Wacht, jullie hebben een sedan, misschien dat die grijze tellerplaten dan weer alleen bij de 330Ci was...
Tot zover elke 330Ci die ik heb gezien had grijze platen, waar alle 316 t/m 328 gewoon zwarte hadden.

Bayerische Motoren Werke