Daniel's 330i cabrio, M tech bumper vraag
-
Re: Daniel's 330i cabrio,tevens wat vraagjes
Lekker die originele uitlaat laten zitten en doorsparen voor een Eisenmann, geen compromissen nemen
-
Hebben jullie ook ervaringen met EPS dempers, heb een mail gestuurd en daar kost een demper 650 euro incl btw montage en eindstukken en geluid naar keuze.
Zit er ook nog aan te denken om xenon in de mistlampen te plaatsen en dan als dagrij verlichting gebruiken.
Zit er ook nog aan te denken om xenon in de mistlampen te plaatsen en dan als dagrij verlichting gebruiken.
Groeten Daniel
Let wel op dat als je aan je uitlaatsysteem gaat kloten dat storingen kan krijgen van je BC. Bij je katalysator wordt het een en ander gemeten door 2 sensoren. Als je een raceuitlaat erop zet gaan die waardes verschillen waardoor je verbruik etc. ook veranderd en daar gaat je BC meldingen over geven.
Ik zou je originele uitlaat laten je de slang uit je vlinderklep halen. Komt dan een supermooi geluid uit. Deze optie zit overgens alleen op de 330ci modellen dus ook op jou car
Probeer dat eens voordat je aan het uitlaatsysteem gaat zitten.
Ik zou je originele uitlaat laten je de slang uit je vlinderklep halen. Komt dan een supermooi geluid uit. Deze optie zit overgens alleen op de 330ci modellen dus ook op jou car
-
Voor de xenonlampen zou ik originele Philips of Osram lampen nemen in de OEM 4300K.
Bij de dealer betaal je rond de 120 euro p/s, ik heb ze bij well-done-xenon vandaan voor 50 euro p/s.
Bij de dealer betaal je rond de 120 euro p/s, ik heb ze bij well-done-xenon vandaan voor 50 euro p/s.
-
Bij mijn vorige 330 had ik het slangetje ook afgedopt maar niet heel veel bijzondere veranderingen. Denk als ik er een eisenmann onder hang er geen foutmeldingen komen, wil ook geen super veel geluid, vindt dat niet zo mooi onder een cabbie.Zizouaar schreef:Let wel op dat als je aan je uitlaatsysteem gaat kloten dat storingen kan krijgen van je BC. Bij je katalysator wordt het een en ander gemeten door 2 sensoren. Als je een raceuitlaat erop zet gaan die waardes verschillen waardoor je verbruik etc. ook veranderd en daar gaat je BC meldingen over geven.
Groeten Daniel
Als je alleen de einddemper vervangt dan zal je geen foutmeldingen krijgen. Foutmeldingen komen alleen als je aan de kat en middendemper geloof ik gaat zitten.
Gefeliciteerd, echt een heel net ding! Aparte kleurencombo zo maar zeker erg mooi!!
Bayerische Motoren Werke
92' E36 320i Coupe, Diamantschwarz metallic -> Sold
00' E46 330CiA Executive, Titansilber metallic -> Sold
94' E34 540iA sedan, Diamantschwarz metallic -> Sold
92' E36 320i Coupe, Diamantschwarz metallic -> Sold
00' E46 330CiA Executive, Titansilber metallic -> Sold
94' E34 540iA sedan, Diamantschwarz metallic -> Sold
-
-
Re: Daniel's 330i cabrio, velgen jacht
Zit een beetje rond te kijken voor een mooi setje zomerwielen, op de huidige banden zit nog voldoende profiel op dus die kunnen nog wel een tijdje mee. Ikzelf vindt de "frankfurters" style 172 als ik me niet vergis wel super mooi. Zit alleen te twijfelen of ik voor de 18 of 19 inch moet gaan, denk zelf dat de 18ers wel mooi eronder gaan staan. De bimmert is af fabriek uitgerust met een sportonderstel en wil daarom ook niet meer verder gaan verlagen. Misschien jullie mening hierover?
Groeten Daniel
hele dikke bak en persoonlijk ben ik voor veel verlaging en grote velgen maar dat is smaak ikzelf zou voor 19 gaan maar ik denk dat je met 18 inch ook al hele mooie uitstraling hebt voor de rest echt gave bmw man keep up the good work
Ik heb toch wel een aardig verschil gemerkt hoor met het afdoppen van de vlinderklep in je uitlaat. Er komt heel subtiel wat meer geluid uit en wat gebrom als je het gas los laat. Met een cabrio heb je niet veel nodig he, als je open rijd hoor je al genoeg. Verder heb ik alleen de voorkant 3 cm verlaagd.
Als je niet meer gaat verlagen zou ik voor 18" gaan, 19 zonder extra verlaging gaat een beetje een tractor look geven. Voor een voorbeeld van 18" op sportonderstel kun je mijn showroom bekijken.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Mijn vlinderklepje is er ook uit en maakt idd een subtiel verschil..het kost 2 min en 0 euro dus sowieso doen
18" icm met de standaard hoogte zou ik idd aanhouden als je niet gaan verlagen..maar een schroefsetje zou niet misstaan met de velgen die je in gedachte hebt...
18" icm met de standaard hoogte zou ik idd aanhouden als je niet gaan verlagen..maar een schroefsetje zou niet misstaan met de velgen die je in gedachte hebt...
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
-
Vandaag ff het slangetje afgedopt maar inderdaad kleine verandering maar niet echt noemenswaardig, zelfde als mijn 'oude' 330. Maar hij is af fabriek al wat lager gezet dus en vindt hem zo echt wel lekker rijden dus dan zou ik toch voor de 18ers 172 style gaan.
En zit nu ook een beetje te verdiepen in een E light module
En zit nu ook een beetje te verdiepen in een E light module
Groeten Daniel