BMW Scanner 1.40 [ALGEMEEN TOPIC]
Re: BMW Scanner 1.40 [ALGEMEEN TOPIC]
Ik zal binnenkort even de handleiding hier op het forum plaatsen.
Inmiddels mijn bmw scanner ook binnen! Ik kan ook op de lijst, woon in Assendelft ( gemeente zaanstad, noord-holland) zal vd week even kijken hoe alles werkt.
Vinnie_86 schreef:Kan je 3x blinken, (comfort knipperlicht) op een e46 programmeren?
lcm:
ECE SA L M flc 13541
LEAR HW: 15 SW: 3.0
- GreyCooperS
- Contacteer:
Comfort knippers is een te plaatsen module en niet te programmeren..althans ben het bij mijn e46 niet in de te programmeren opties tegengekomen
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Zo, ik heb de scanner ook weer werkend onder windows 8.1 X64!
Na de update van 8 --> 8.1 was de driver ineens weg.
Na de update van 8 --> 8.1 was de driver ineens weg.
Ok bedankt, moet ik is gaan zoeken naar een module.
Kan wel hoor, moet je de module echter eerst Amerikaans programmeren -> optie aanzetten -> terug naar EU zetten. Dacht echter dat er nogal wat haken en ogen aanzaten. Makkelijkste/beste is de module te vervangen met een nieuwe.GreyCooperS schreef:Comfort knippers is een te plaatsen module en niet te programmeren..althans ben het bij mijn e46 niet in de te programmeren opties tegengekomen
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
Kijk/zoek maar op E-light module, zijn er in verschillende soorten. Heb de eenvoudigste ingebouwd, werkt als een trein.Vinnie_86 schreef:Ok bedankt, moet ik is gaan zoeken naar een module.
Heren,
Sinds kort heb ik ook een Bwm Scanner. Ik had een aantal foutmeldingen, deze heb ik allemaal gewist.
Ik zal volgende week kijken wat er over blijft qua storingen. Bestaat er ook een website of manuel wat die foutmeldingen betekenen en wat je eraan kan doen? Ik had even snel gekeken maar snapte de helft niet.
Anders gooi ik volgende week wel mijn foutmeldingen hier neer misschien dat jullie mij kunnen helpen
Ik heb in Bmw scanner dat mijn deuren moeten dichtgaan na 12km per uur en als ik mijn auto opslot zet dat ik daarbij een geluidje hoor.
Beide settings werken niet :S Ik heb het wel opgeslagen door op write te klikken. Weten jullie misschien wat het is?
Alvast bedankt!
Sinds kort heb ik ook een Bwm Scanner. Ik had een aantal foutmeldingen, deze heb ik allemaal gewist.
Ik zal volgende week kijken wat er over blijft qua storingen. Bestaat er ook een website of manuel wat die foutmeldingen betekenen en wat je eraan kan doen? Ik had even snel gekeken maar snapte de helft niet.
Anders gooi ik volgende week wel mijn foutmeldingen hier neer misschien dat jullie mij kunnen helpen
Ik heb in Bmw scanner dat mijn deuren moeten dichtgaan na 12km per uur en als ik mijn auto opslot zet dat ik daarbij een geluidje hoor.
Beide settings werken niet :S Ik heb het wel opgeslagen door op write te klikken. Weten jullie misschien wat het is?
Alvast bedankt!
Iets off-topic; korte vraag aan de IT handigerds hier.. wie kan/wil me helpen DIS weer aan de praat te krijgen? Ik heb het idee dat er wat in VM is veranderd waardoor het programma de OBD kabel niet meer terugvindt. Het heeft wel gewerkt, maar is er vrij spontaan mee gestopt.
Alvast dank voor het meedenken!
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan
-
Weet iemand misschien of je via bmw scanner kunt instellen dat de centrale vergrendeling eraf gaat als je je sleutel uit het contact haalt? Hij gaat nu op slot als ik harder dan 16 km/pu rij.
Misschien dat dit ooit al eens gevraagd is maar kan het niet terug vinden met de zoekfunctie
Misschien dat dit ooit al eens gevraagd is maar kan het niet terug vinden met de zoekfunctie
Ja dat kan!
Via de centrale body electronics
Edit, eraf bij sleutel uit contact is niet mogelijk.
dacht dat je bedoelde, de funktie uitzetten.
Via de centrale body electronics
Edit, eraf bij sleutel uit contact is niet mogelijk.
dacht dat je bedoelde, de funktie uitzetten.
- Marcel RSD
Dat kan dus wel via deze Multi Light module voor de E39
http://www.dachmodule.de/Lichtkomfortmo ... ratur.html
Deze is voor de E46
Maar daar staat het openen bij afzetten contact niet expliciet bij. Maar een telefoontje doet wonderen.
Daaronder staat ook de cabrio module om de kap a\utomatisch te sluiten.
Deze is voor de E46
Maar daar staat het openen bij afzetten contact niet expliciet bij. Maar een telefoontje doet wonderen.
Daaronder staat ook de cabrio module om de kap a\utomatisch te sluiten.
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
Mods:
- Evolve IATS relocate
Welke VM gebruik je, vmware / hyperv / etc?AlexS schreef:Iets off-topic; korte vraag aan de IT handigerds hier.. wie kan/wil me helpen DIS weer aan de praat te krijgen? Ik heb het idee dat er wat in VM is veranderd waardoor het programma de OBD kabel niet meer terugvindt. Het heeft wel gewerkt, maar is er vrij spontaan mee gestopt.
Zie je binnen hardware devices in je vm nog wel het apparaat staan?
Mogelijk usb passtrough niet meer correct?
Kan zoveel zijn.
- Marcel RSD
Wel zorgen dat je firewall uitstaat. Deze blokkeert namelijk het verkeer. Of je moet poorten hebben opengezet voor dit verkeer ?
Heb je IFHSRV.exe wel gestart ?
Heb je IFHSRV.exe wel gestart ?
Showroom:
Mods:
- Evolve IATS relocate
Mods: