BMW 328ci Oriënt Blau
Re: BMW 328ci Oriënt Blau
Vorig jaar anno 2013 even met beide vriendinnen een weekendje weg geweest naar Bremen. (kerstmarkt)
Standaard parkeerkeldertje
XXL Parking , slechts 60 cent per uur duurder. Was nog niet duur haha 1.60 et uur
Even de bolide voor rijden zodat vrouwlief (naja ikke) de koffer niet hoeft te slepen.
Leuk rijden op de duitse autobaan , maar liever toch met zomervelgen en banden de volgende keer.
Gr JR
Standaard parkeerkeldertje
XXL Parking , slechts 60 cent per uur duurder. Was nog niet duur haha 1.60 et uur
Even de bolide voor rijden zodat vrouwlief (naja ikke) de koffer niet hoeft te slepen.
Leuk rijden op de duitse autobaan , maar liever toch met zomervelgen en banden de volgende keer.
Gr JR
Blijft een dikke wagen! Ben overigens erg blij dat jou zomerset 135M mijn nieuwe wintersetje is.
Vrouwtjelief doet ook haar wintersetje aan op foto 2 zie ik?
Vrouwtjelief doet ook haar wintersetje aan op foto 2 zie ik?
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
echt vet die xxl parkeervakken haha, zouden ze meer moeten doen! ik heb er wel baad bij!
>>>>Showroom E36's<<<<
- bob de bouwer
mooie wagen top netjes
het is een tijdje geleden dat ik wat geplaatst heb, maar heb mijn auto recent laten spuiten.
tevens heb ik hem voorzien van een AZ-schitzer look raamspoiler en een kofferbaklipje.
zal binnenkort eens foto's uploaden, weet iemand een site waarmee je dat kan doen? ik gebruikte voorheen imageshak.us maar daar moet je nu een premium account hebben wil je de foto's in de juiste forumsettings uploaden.
Mvg Jeroen
tevens heb ik hem voorzien van een AZ-schitzer look raamspoiler en een kofferbaklipje.
zal binnenkort eens foto's uploaden, weet iemand een site waarmee je dat kan doen? ik gebruikte voorheen imageshak.us maar daar moet je nu een premium account hebben wil je de foto's in de juiste forumsettings uploaden.
Mvg Jeroen
Ben benieuwd!
Ik gebruik zelf imgur. Super snel, super simpel. Je gebruikt gewoon de 'upload' functie, kan je zelfs een album mee maken.
Ik gebruik zelf imgur. Super snel, super simpel. Je gebruikt gewoon de 'upload' functie, kan je zelfs een album mee maken.
E46 316i Executive Sedan '00
-Showroom-
-Showroom-
hierbij wat foto's van de spuiter.
en hier hoe hij er nu bij staat
het kunststof van de spiegels en spatlappen heb ik zelf zwart gespoten, begon wat te verbleken.
wat nu nog rest zijn een setje nieuwe mistlampen valt nu wel erg op dat de glazen wat mat zijn geworden van de steenslag.
mvg JR
en hier hoe hij er nu bij staat
het kunststof van de spiegels en spatlappen heb ik zelf zwart gespoten, begon wat te verbleken.
wat nu nog rest zijn een setje nieuwe mistlampen valt nu wel erg op dat de glazen wat mat zijn geworden van de steenslag.
mvg JR
Prachtig!!
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
Zo'n algehele spuitbeurt kost wel wat, of valt het mee? Zit eraan te denken om de mijne ook een keer zo'n behandeling te laten geven.
"Drive softly, but carry a big engine"
ja heeft wel et nodige gekost ja. Maar ben er tevreden mee.