BMW 320i Coupe Diamantschwarz | Fotoshoot p9
- e36cabrio320i
Re: Gijs' BMW E36 320i coupé
Ik zal er zijn!
Re: Gijs' BMW E36 320i coupé UPDATE p1
nicee,,
misschien een klein ideetje maar om je velgen te schuren/polijsten
had ik de auto van de grond gelift, in zn versnelling en iemant laten rijden ong 80 per uur
en binnen 5 min waren ze kaal tot 2000 en in 15 min perfect gepolijst
beetje risky maar wel ideaal :p
misschien een klein ideetje maar om je velgen te schuren/polijsten
had ik de auto van de grond gelift, in zn versnelling en iemant laten rijden ong 80 per uur
en binnen 5 min waren ze kaal tot 2000 en in 15 min perfect gepolijst
beetje risky maar wel ideaal :p
Thanks!
Daar had ik ook aan gedacht, werkt nog beter ja.
Moet alleen daarvoor de banden eraf halen en heb daar nog geen zin in gehad haha.
Daar had ik ook aan gedacht, werkt nog beter ja.
Moet alleen daarvoor de banden eraf halen en heb daar nog geen zin in gehad haha.
Toevallig nog twee foto's gevonden van met de steelies.
Deze zijn inmiddels te koop!
Komende zondag zal er veel gebeund gaan worden aan de Bimmer, zal dan ook veel foto's voor jullie maken.
Deze zijn inmiddels te koop!
Komende zondag zal er veel gebeund gaan worden aan de Bimmer, zal dan ook veel foto's voor jullie maken.
Goedenavond,
Afgelopen zondag de Bimmer afgestript en wat kabelwerk nagelopen.
Morgen bestel ik de hydro en de rails voor de Recaro en dan kan er eindelijk weer eens wat montagewerk beginnen...
Ik had een pot tectiel gekocht, maar nagelaten de kleine lettertjes te lezen.
Hier kom ik dus op terug bij een temperatuur van 15 à 20 graden.
Afgelopen zondag de Bimmer afgestript en wat kabelwerk nagelopen.
Morgen bestel ik de hydro en de rails voor de Recaro en dan kan er eindelijk weer eens wat montagewerk beginnen...
Ik had een pot tectiel gekocht, maar nagelaten de kleine lettertjes te lezen.
Hier kom ik dus op terug bij een temperatuur van 15 à 20 graden.
- Maikybmw318is
Re: Gijs' BMW E36 320i coupé UPDATE p2
Lekker bezig gijs ben benieuwd
[b]>>Showroom!<<[/b] http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 26414.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben benieuwd Gijs!
Wat is het probleem met de tectiel tussen 15/20 graden dan?
Wat is het probleem met de tectiel tussen 15/20 graden dan?
aah ik snap nu pas hoe het bedoeld wordt. Ik haal in mijn garage namelijk wel 15+ graden, ook rond deze tijd van het jaar.
Bedankt mannen, zondag gaat er eindelijk weer wat ingebouwd worden!
Zondag h.e.e.a. kunnen doen aan de Bimmer.
Rotte einddemper is als eerste vervangen.
Heb hiervoor een originele imitatiepijp voor op de kop kunnen tikken. Het eindstuk is op zijn zachts gezegd nogal lullig, dus die wordt er nog afgeflext en vervangen voor wat dikkers. Ze dempt het zoete geluid van de 6-pitter ook veel te hard, dus de middendemper zal het terrein helaas moeten ruimen.
Verleden week ook een spoiler op de kop kunnen tikken.
Deze moet nog in diamantschwarz gespoten worden, hetgeen ik samen met de voorbumper zal gaan doen.
Ook zal het glas van het derde remlicht worden rood geblazen.
Ze zal bevestigd worden terwijl de M-spoiler er tussendoor loopt. Dat zag er namelijk wel geinig uit en heb ik nog niet eerder gezien.
Morgenavond ga ik de mat inbouwen en beginnen met het voltooien van mijn interieur.
Heb een boordcomputer kunnen vinden die het zou moeten doen, maar ik klungel nog een beetje met instellen van de gegevens. (How-to iemand? )
Ook zal de elektra worden nagelopen en voorbereid op Running Lights en het doorlussen van mijn rem- en achterlicht.
De Recaro's kunnen worden ingebouwd zodra we de gordelklikkers hebben omgelast op de nieuwe beugels, en de velgen worden tussendoor rustig verder geschuurd.
Kortom: nog genoeg te doen!
Hoop dat ik 'em 7 maart op de meeting kan laten zien...
Rotte einddemper is als eerste vervangen.
Heb hiervoor een originele imitatiepijp voor op de kop kunnen tikken. Het eindstuk is op zijn zachts gezegd nogal lullig, dus die wordt er nog afgeflext en vervangen voor wat dikkers. Ze dempt het zoete geluid van de 6-pitter ook veel te hard, dus de middendemper zal het terrein helaas moeten ruimen.
Verleden week ook een spoiler op de kop kunnen tikken.
Deze moet nog in diamantschwarz gespoten worden, hetgeen ik samen met de voorbumper zal gaan doen.
Ook zal het glas van het derde remlicht worden rood geblazen.
Ze zal bevestigd worden terwijl de M-spoiler er tussendoor loopt. Dat zag er namelijk wel geinig uit en heb ik nog niet eerder gezien.
Morgenavond ga ik de mat inbouwen en beginnen met het voltooien van mijn interieur.
Heb een boordcomputer kunnen vinden die het zou moeten doen, maar ik klungel nog een beetje met instellen van de gegevens. (How-to iemand? )
Ook zal de elektra worden nagelopen en voorbereid op Running Lights en het doorlussen van mijn rem- en achterlicht.
De Recaro's kunnen worden ingebouwd zodra we de gordelklikkers hebben omgelast op de nieuwe beugels, en de velgen worden tussendoor rustig verder geschuurd.
Kortom: nog genoeg te doen!
Hoop dat ik 'em 7 maart op de meeting kan laten zien...
- GreyCooperS
- Contacteer:
Re: Gijs' BMW E36 320i coupé UPDATE 11-02-2014 p2
goed bezig..lekker projectje zo
Maarre..originele imitatie demper?
Maarre..originele imitatie demper?
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Imitatie van het origineel
Na lang speuren een vloermat kunnen vinden!
We hebben hem zelf goed kunnen reinigen met een huishoudelijk trucje, zal ik nog even een DIY van maken.
Daarna de rails en de Recaro's getestfit, en tot de conclusie gekomen dat ik met mijn 181cm nog nét boven het raampje uit kan komen.
Vind het zelf erg relaxed zitten en ik zal een paar aanpassingen moeten maken om comfortabel kunnen rijden.
Dit betekend pook inkorten en shortshifter bouwen.
Nog in dubio over de vierpuntsgordels.
Zoals jullie inmiddels van mij gewend zijn, plaatjes!
We hebben hem zelf goed kunnen reinigen met een huishoudelijk trucje, zal ik nog even een DIY van maken.
Daarna de rails en de Recaro's getestfit, en tot de conclusie gekomen dat ik met mijn 181cm nog nét boven het raampje uit kan komen.
Vind het zelf erg relaxed zitten en ik zal een paar aanpassingen moeten maken om comfortabel kunnen rijden.
Dit betekend pook inkorten en shortshifter bouwen.
Nog in dubio over de vierpuntsgordels.
Zoals jullie inmiddels van mij gewend zijn, plaatjes!
had ik het maar geweten
heb een paar weken terug de mijne bij het grofvuil gebracht
verder zijn die voorstoelen echt nice
heb je verder ook een rode achterbank/deurpanelen
zou het geheel wel afmaken
heb een paar weken terug de mijne bij het grofvuil gebracht
verder zijn die voorstoelen echt nice
heb je verder ook een rode achterbank/deurpanelen
zou het geheel wel afmaken