Vandaag bij BMWe46Mike geweest om mijn dakkie te laten openen en sluiten via de AB en nog wat opties uit te zetten ( top mike echt super

Vinnie_86 schreef:Evt heb ik nog een originele sirene liggen aangezien ik voor een upgrade ben gegaan.
Verder zou ik hem ook aan de computer kunnen hangen (bmw scanner 1.4) om te kijken wat er aan de hand kan zijn.
hanu schreef:Toevallig ging ik vandaag mijn alarm testen. Nou Alarm geluid was echt zacht daar schrikt niemand van.
Is dit normaal of is mijn sirene ook half kapot?
Mocht Daniel geen interesse hebben dan wil ik hem wel van je overnemen Vinnie.
Naar welke upgrade ben jij gegaan als ik vragen mag?
Heb je voor mij een linkje waar ik het ook kan bestellen?Vinnie_86 schreef:Ik was even het toppic kwijt![]()
![]()
Ik heb je een PB gestuurd, Daniel4589
Het alarm gaat idd vrij zacht
Ik heb een upgrade uit de US laten komen (120 euro) waar er andere regels gelden voor het alarm.
zie:
Nu alleen nog een andere demper eronder en dan wordt ie helemaalVinnie_86 schreef:Geen probleem![]()
En gelukkig doet de toeter het ook weer.
Dan hoef je niet je 6 cilinders te gebruikenWat een geluid
Heeft Vinnie_86 voor mij gedaan. Foto ga ik binnenkort bijvoegen, nu helaas te vochtig buiten om een fotoshoot te doenJdM schreef:Hoe is dat grootlicht en knippers geprogrammeerd? Ik heb DIS maar kan me niet herinneren dat ik die optie heb gezien...Heb je er ook een foto van?