Tientallen. 5 minuten googlen en je hebt ze zo.Dcreator schreef:Is hier een DIY van?
´97e36cabrio320i (alpina still) upgrade spuitwerk
Re: Roel e36 320i 1997 Cabrio. interieur (upgrade)
Mr. OEM
- e36cabrio320i
Dank je.GijsE36 schreef:Mooie cabrio!
Je woont niet zover bij mij vandaan, dus wie weet zien we mekaar nog eens rijden.
Mooie coupe

Op de laatste foto´s zie ik inderdaad dat je niet ver bij mij vandaan woont. De laatste foto is vlak bij mijn werk genomen.
Ik rijd wel eens ff een rondje, best kans dat we elkaar een keer tegen komen.

Voorlopig niet, de coupé is geschorst!
Maar voor BMW-rijders staat altijd een kop koffie klaar.
Maar voor BMW-rijders staat altijd een kop koffie klaar.

- e36cabrio320i
Alpina B3 elektrische zwart buffel lederen stoelen met deurpanelen.
Een half jaar geleden vertelde een vriend dat hij een collega in België had, die veel bmw´s thuis had staan. We zijn hier een maand later in het weekend heen gereden om zijn collectie te bekijken. Het was een mooie verzameling bmw´s: e36 3x coupe´s , 2x cabrio’s , 1x touring en 2 donoren. Na alles te hebben bekeken had hij nog iets moois op zolder staan....
Hier had hij 2 elektrische zwarte buffel lederen Recaro stoelen staan, uit een alpina b3,met bijpassende deurpanelen.
Hier was ik gelijk enthousiast over en wou ze direct overnemen. Helaas kreeg ik een stellige nee, want hij wou ze zelf nog ooit gaan inbouwen in een van zijn bmw’s, of op zolder laten staan.
We hebben hierover nog wat gepraat en zijn toen naar huis gegaan.
In de tussentijd hebben we verschillende keren contact gehad en op een zondag morgen mocht ik ze komen afhalen. Tot dat ik daadwerkelijk wou vertrekken en een telefoontje kreeg met het bericht dat hij er nog te gehecht aan was en ze niet wou verkopen.
Inmiddels had ik de alpina droom uit mijn hoofd gezet en ben ik een mooie elektrische vader set tegen gekomen die ik heb gekocht.
Na 3 maanden kreeg ik afgelopen zaterdag nacht een mailtje uit België.
Met daarin een goed nieuws bericht, namelijk dat hij ze wou verkopen voor een redelijke prijs.
Heeft u wel eens de jackpot gewonnen?...... dat gevoel.
Zondag middag ben ik ze direct gaan afhalen.
Hieronder een paar foto’s van mijn aanwinst! (stoelen zijn nog niet gepoetst)

M.v.g. Roel
Een half jaar geleden vertelde een vriend dat hij een collega in België had, die veel bmw´s thuis had staan. We zijn hier een maand later in het weekend heen gereden om zijn collectie te bekijken. Het was een mooie verzameling bmw´s: e36 3x coupe´s , 2x cabrio’s , 1x touring en 2 donoren. Na alles te hebben bekeken had hij nog iets moois op zolder staan....
Hier had hij 2 elektrische zwarte buffel lederen Recaro stoelen staan, uit een alpina b3,met bijpassende deurpanelen.
Hier was ik gelijk enthousiast over en wou ze direct overnemen. Helaas kreeg ik een stellige nee, want hij wou ze zelf nog ooit gaan inbouwen in een van zijn bmw’s, of op zolder laten staan.
We hebben hierover nog wat gepraat en zijn toen naar huis gegaan.
In de tussentijd hebben we verschillende keren contact gehad en op een zondag morgen mocht ik ze komen afhalen. Tot dat ik daadwerkelijk wou vertrekken en een telefoontje kreeg met het bericht dat hij er nog te gehecht aan was en ze niet wou verkopen.
Inmiddels had ik de alpina droom uit mijn hoofd gezet en ben ik een mooie elektrische vader set tegen gekomen die ik heb gekocht.
Na 3 maanden kreeg ik afgelopen zaterdag nacht een mailtje uit België.
Met daarin een goed nieuws bericht, namelijk dat hij ze wou verkopen voor een redelijke prijs.
Heeft u wel eens de jackpot gewonnen?...... dat gevoel.
Zondag middag ben ik ze direct gaan afhalen.
Hieronder een paar foto’s van mijn aanwinst! (stoelen zijn nog niet gepoetst)

M.v.g. Roel
Laatst gewijzigd door e36cabrio320i op 05 feb 2014, 21:48, 5 keer totaal gewijzigd.
Roel ik heb me heel even de vrijheid genomen je post aan te passen, enkel je update staat hier nu.
Als je iedere keer je hele verhaal opnieuw gaat uploaden wordt het onduidelijk en onleesbaar voor de mensen die je topic volgen.
Inhoudelijk: Geweldige stoelen! Hier ga je Ramon 325 Vanos de ogen wel mee uitsteken denk ik zo!
Wat doe je met de Vaders?
Als je iedere keer je hele verhaal opnieuw gaat uploaden wordt het onduidelijk en onleesbaar voor de mensen die je topic volgen.
Inhoudelijk: Geweldige stoelen! Hier ga je Ramon 325 Vanos de ogen wel mee uitsteken denk ik zo!
- e36cabrio320i
Dat is wel toevallig, ik heb net een mailtje naar je gestuurd.BimmerBob schreef:Roel ik heb me heel even de vrijheid genomen je post aan te passen, enkel je update staat hier nu.
Thnx bob

(de vader stoelen behoud ik momenteel nog)
Laatst gewijzigd door e36cabrio320i op 21 jan 2014, 23:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Toeval inderdaad, zie je direct hoe snel wij mod's zij ha-ha (bitching in 3....2.....1....
).
Het citeren ging nu net weer fout zag ik, heb de dubbelpost verwijderd.

Het citeren ging nu net weer fout zag ik, heb de dubbelpost verwijderd.
- Ramon 325 Vanos
Re: Roel e36 320i 1997 Cabrio. interieur (upgrade)+ Alpina B
Hey Roel
Eindelijk
Werd eens tijd dat hij er afstand van deed.
Ik ben nu echt benieuwt na die Alpina stoelen.
Kan ze op men werk helaas niet zien foto's zijn geblokt
Ik zou er wel nog eens samen met jouw van de zomer nog eens naar hem willen gaan.
Kijken of hij nog meer van de hand af wil doen
Eindelijk

Werd eens tijd dat hij er afstand van deed.
Ik ben nu echt benieuwt na die Alpina stoelen.
Kan ze op men werk helaas niet zien foto's zijn geblokt

Ik zou er wel nog eens samen met jouw van de zomer nog eens naar hem willen gaan.
Kijken of hij nog meer van de hand af wil doen

Erg nette stoelen Roel!
Opbouw van mijn 323ti S50B30-racer; viewtopic.php?f=75&t=37135
En dan proberen een set voor een sedan te vinden..... Je hebt echt mazzel. Nooit meer wegdoen.
-
Wauw Erg mooie stoelen!!!
en ook nog erg exclusief netjes
en ook nog erg exclusief netjes
Mooie set. Die Alpina stoelen zijn de klassieke jaren 80 Recaro "Orthoped" / C stoelen, zo ongeveer de beste stoelen die er zijn.
In heel veel jaren 80 AMG mercedessen e.d. te vinden.
De hamvraag...heb je er de bijpassende achter panelen bij? Leuke vondst in elk geval.
In heel veel jaren 80 AMG mercedessen e.d. te vinden.
De hamvraag...heb je er de bijpassende achter panelen bij? Leuke vondst in elk geval.
Mr. OEM
Wauw, super vondst zeg! 

>>>>Showroom E36's<<<<
- e36cabrio320i
Hallo allemaal,
Bedankt voor de leuke reacties!
MParallel: Wat betreft de hamvraag, nee
! helaas niet.
Ik kijk pas een half jaartje op internet naar onderdelen, maar ik ben de achterbank met panelen nog nooit tegengekomen.
Volgens mij word het nog een hele klus om deze ooit te vinden.
Heeft iemand misschien een foto waar ze zijn ingebouwd in een e36 (of amg)?
Bedankt voor de leuke reacties!

MParallel: Wat betreft de hamvraag, nee

Ik kijk pas een half jaartje op internet naar onderdelen, maar ik ben de achterbank met panelen nog nooit tegengekomen.
Volgens mij word het nog een hele klus om deze ooit te vinden.
Heeft iemand misschien een foto waar ze zijn ingebouwd in een e36 (of amg)?