BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Die is een stukje terug al voorbij gekomen, heeft achterschade gehad. Of die SMG t aankan ligt eraan hoe er mee om gegaan is lijkt me maar, dat is bij een handbak niet anders. Ik kan je wel zeggen dat t lekker rijd met een SMGbak, je moet t even gewoon worden want het is niet net als een "traditionele" automaat eenmaal aan gewend wil je niks anders meer
Re: E46 M3 Occasions
Ah oké, daar heb ik dan overheen gelezen. Nee ik wil niet (weer) een schadeauto. Ben bij mijn vorige "normale" E46 al leeggelopen op een schadewagen, laat staan bij een M3. Bedankt voor je snelle antwoord!
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Re: E46 M3 Occasions
Pagina 185 staat hij, maar vind je die kleur mooi? Ik persoonlijk niet
En tsja wat is schade, al kan ik je goed begrijpen want ik hoef het ook niet. Ik heb de mijne ook binnenste buiten gekeert toen ik m kocht
En tsja wat is schade, al kan ik je goed begrijpen want ik hoef het ook niet. Ik heb de mijne ook binnenste buiten gekeert toen ik m kocht
Re: E46 M3 Occasions
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw hier op het forum. Ben hier terecht gekomen doordat ik op zoek ben naar een m3 liefst donker en een coupe! Momenteel rij ik een 330D touring, de m3 is er voor erbij dan.
Als iemand een goede weet of eentje te koop heeft staan, berichten zijn welkom:-) ik weet namelijk door de vele slechte exemplaren bijna geen goede te vinden. Budget is rond de 15.000.
Iemand bekend met deze?
http://link.marktplaats.nl/768205568
Groeten, Olivier
Ik ben nieuw hier op het forum. Ben hier terecht gekomen doordat ik op zoek ben naar een m3 liefst donker en een coupe! Momenteel rij ik een 330D touring, de m3 is er voor erbij dan.
Als iemand een goede weet of eentje te koop heeft staan, berichten zijn welkom:-) ik weet namelijk door de vele slechte exemplaren bijna geen goede te vinden. Budget is rond de 15.000.
Iemand bekend met deze?
http://link.marktplaats.nl/768205568
Groeten, Olivier
Re: E46 M3 Occasions
Aan de stoelen te zien is hij behoorlijk gebruikt, ik zeg lekker niet doen
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
Re: E46 M3 Occasions
Wat zie je aan de stoelen dan?
Re: E46 M3 Occasions
Wat is er met die stoelen dan ?
T wordt een beetje moeilijk om staand te rijden he , je zal toch moeten zitten ?
T wordt een beetje moeilijk om staand te rijden he , je zal toch moeten zitten ?
Before: E46 330i sedan individual
Current: E83 X3 3.0si M-Sport
Current: E83 X3 3.0si M-Sport
Re: E46 M3 Occasions
Volgens mij word dat ook lastig, ik zie niks vreemds op de foto en daarbij vind ik wel dat de foto's verder wel netjes eruit zien en dat is vaak wel anders. Als je interesse heb zal je toch een kijkje moeten nemen, dan zie je t toch het best
Re: E46 M3 Occasions
Ik zie aan de stoelen ook niet veel speciaals,
Dank voor jullie reactie.
Niemand weet een goed exemplaar elders te koop staan?
Dank voor jullie reactie.
Niemand weet een goed exemplaar elders te koop staan?
Re: E46 M3 Occasions
Lage kilometerstand en als je handig bent: nieuwe motorkap, zijpaneel, linker spatbord, linker deur en m3 voorbumper. Heb helaas het geld er niet voor
http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ousPage=lr
http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ousPage=lr
Laatst gewijzigd door blitzyj op 22 jan 2014, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: E46 M3 Occasions
Ik zoek een hele, en een coupe! Haha
Wat dachten jullie van deze
http://link.marktplaats.nl/761885108
Of deze
http://link.marktplaats.nl/764668871
Zien er beide goed uit....
Ken de verkopers plus historie niet van deze 2
Wat dachten jullie van deze
http://link.marktplaats.nl/761885108
Of deze
http://link.marktplaats.nl/764668871
Zien er beide goed uit....
Ken de verkopers plus historie niet van deze 2
Re: E46 M3 Occasions
De schade m3 cabrio op marktplaats met kenteken 91-RF-JS is ook geen origineel NL'se auto maar een import auto uit 2003 en kenteken van 2005, de kilometerstand kan dan deels in NL met de nap te checken zijn maar de 2 jaar daarvoor iis weer niet te controleren.
Daarnaast zien veel mensen echt nog wat schade over het hoofd, zal deels komen omdat de kunstoffen motorkap weer terug in zijn oude vorm springt na een schade en niet zoals metaal vervormd blijft. De auto kan rijdend mee, ja op een aanhanger, de politie ziet je aankomen zonder lampen, een links voorwiel dat naar binnen staat, een motorkap die niet sluit scherpe uitstekende delen...haha.
Ik zou zeggen afgaande op de kunstoffen/carbon GTR look a like motorkap, de CSL look voorbumper dat de auto voor al wel eens actie (lees oude schade) gezien heeft.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ousPage=lr
http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=7 ... er=&pag=zk
Binnenscherm links voor boven (chassis deel) waar o.a. het scherm op vast zit ga er maar vanuit dat die ook deels (zeker 50cm) vervangen moet worden(slijpen/lassen), die is deels naar binnen gereden te zien aan de eveneens kapotte en kromme slotdrager. Tevens de dorpel onder de deur kan me niet voorstellen dat er zo'n deuk in de deur zit met een kapotte ruit en een ontbrekende side skirt en de metalen dorpel / instap geen schade heeft opgelopen.
Wat te denken van alleen al de grote delen die iedereen zo kan zien:
1.xenon koplamp compleet,
2.knipperlicht,
3.Carbon voorbumperbalk,
4.voorbumper,
5.slotdrager compleet (hangt oa de radiateur in en sluit de motorkap op),
6 koplamplijst
7.koplampsproeier,
8.voorscherm links,
9.binnenscherm links (bovendeel minimaal),
10.motorkap scharnieren,
11.motorkap compleet aluminium,
12.plastic werk links voor denk aan modderkuip etc, dan een
13.complete deur en
14. spiegel links
15. een stuk dorpel dat zal midden onder de deuk in de deur ook wel een duw hebben gehad
16. side skirt
17. Boven langsdrager binnenscherm links voor las deel
18. Lucht inlaat compleet met luchtfilterbox, de airbox carbon CSL look lijkt gebroken en kapot zijn afgaand op het volledig plat gedrukte luchtfilter en de als een gat uitziende plek achter het oliefilter.
19. Het links voorwiel staat naar binnen (toespoor), waarschijnlijk dus ook kapotte draagarm/fusee/stuurhuis achtige schade?
Dan paswerk / laswerk, aan het links voor binnenscherm (misschien zelfs wat klein richtwerk) en de dorpel links. Vervolgens het spuiten van:
1. binnenscherm,
2. dorpel,
3. deur compleet binnen en buiten,
4. motorkap binnen en buiten,
5. voorscherm compleet binnen en buiten,
6. voorbumper,
7. buitenspiegel links.
8. uitspuiten achterscherm links achter (ivm kleurverschil)
9. uitspuiten voorscherm rechts voor (ivm kleur verschil)
Vaak kosten de kleine frut dingen dan ook nog serieus geld, schroefje hier folietje daar, slang met koppelstukken voor bijvoorbeeld koplampsproeiers, enz enz, zo weer paar honderd euro boven op de al niet malse onderdelenlijst, vergeet niet veel is alleen specifiek passend voor de M3 en je maakt zo'n auto of goed of niet is mijn mening.
De vraag is nog of de wielophanging en het wiel links voor geen klap hebben gehad anders wordt het verhaal nog ongunstiger.
Deze auto staat gezien de schade mijn inziens i.i.g. voor de hoofdprijs te koop, leg dan liever iets extra bij en koop een echte zonder die rare rode stoelen, en met zo'n historie die nu bij iedereen bekend is. Een bekende verkocht zijn hand geschakelde (in mijn opzicht couranter dan een toch vaak problematische SMG) 3e eign. origineel dealer onderhouden full opties NL'se M3 cabrio in een courante kleur (exterieur en interieur) en een serieuze auto met een goed verleden. Na ruim een jaar te koop te hebben gestaan, verkocht hij de auto in mei 2012 voor 16.2 de auto had toen 110dkm was ie toen heel blij mee, heeft er zelfs nog als deal sweetner allerlei onderhoud bij Koopman racing bij cadeau gedaan. Wat wil zeggen dat deze auto imho bij verkoop particulier gezien het verleden misschien Max 14k waard is (indien echt netjes gemaakt), ik denk dat de handel er zelf nog veel minder op terug zal bieden.
Aan deze auto is in de loop der jaren al heel veel gewijzigd geweest, zie de foto's en filmpjes her en der op het internet.
zwarte ramen, nu weer blank
op het youtube filmpje zwarte wielen, dan weer BBS (imitatie??), nu OEM BMW
Youtube filmpje met originele motorkap, daarna op autojunk in carbon, nu met schade GTR look carbon in de kleur gespoten met M look kleuren op de hoek,
met originele bumper en nu met schade CSL look
kofferbak spoiler lip, eerst niet nu op de foto's met schade wel
Ik geloof dat er aan deze auto al genoeg gemod en geschroefd is in ieder geval....
Daarnaast zien veel mensen echt nog wat schade over het hoofd, zal deels komen omdat de kunstoffen motorkap weer terug in zijn oude vorm springt na een schade en niet zoals metaal vervormd blijft. De auto kan rijdend mee, ja op een aanhanger, de politie ziet je aankomen zonder lampen, een links voorwiel dat naar binnen staat, een motorkap die niet sluit scherpe uitstekende delen...haha.
Ik zou zeggen afgaande op de kunstoffen/carbon GTR look a like motorkap, de CSL look voorbumper dat de auto voor al wel eens actie (lees oude schade) gezien heeft.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ousPage=lr
http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=7 ... er=&pag=zk
Binnenscherm links voor boven (chassis deel) waar o.a. het scherm op vast zit ga er maar vanuit dat die ook deels (zeker 50cm) vervangen moet worden(slijpen/lassen), die is deels naar binnen gereden te zien aan de eveneens kapotte en kromme slotdrager. Tevens de dorpel onder de deur kan me niet voorstellen dat er zo'n deuk in de deur zit met een kapotte ruit en een ontbrekende side skirt en de metalen dorpel / instap geen schade heeft opgelopen.
Wat te denken van alleen al de grote delen die iedereen zo kan zien:
1.xenon koplamp compleet,
2.knipperlicht,
3.Carbon voorbumperbalk,
4.voorbumper,
5.slotdrager compleet (hangt oa de radiateur in en sluit de motorkap op),
6 koplamplijst
7.koplampsproeier,
8.voorscherm links,
9.binnenscherm links (bovendeel minimaal),
10.motorkap scharnieren,
11.motorkap compleet aluminium,
12.plastic werk links voor denk aan modderkuip etc, dan een
13.complete deur en
14. spiegel links
15. een stuk dorpel dat zal midden onder de deuk in de deur ook wel een duw hebben gehad
16. side skirt
17. Boven langsdrager binnenscherm links voor las deel
18. Lucht inlaat compleet met luchtfilterbox, de airbox carbon CSL look lijkt gebroken en kapot zijn afgaand op het volledig plat gedrukte luchtfilter en de als een gat uitziende plek achter het oliefilter.
19. Het links voorwiel staat naar binnen (toespoor), waarschijnlijk dus ook kapotte draagarm/fusee/stuurhuis achtige schade?
Dan paswerk / laswerk, aan het links voor binnenscherm (misschien zelfs wat klein richtwerk) en de dorpel links. Vervolgens het spuiten van:
1. binnenscherm,
2. dorpel,
3. deur compleet binnen en buiten,
4. motorkap binnen en buiten,
5. voorscherm compleet binnen en buiten,
6. voorbumper,
7. buitenspiegel links.
8. uitspuiten achterscherm links achter (ivm kleurverschil)
9. uitspuiten voorscherm rechts voor (ivm kleur verschil)
Vaak kosten de kleine frut dingen dan ook nog serieus geld, schroefje hier folietje daar, slang met koppelstukken voor bijvoorbeeld koplampsproeiers, enz enz, zo weer paar honderd euro boven op de al niet malse onderdelenlijst, vergeet niet veel is alleen specifiek passend voor de M3 en je maakt zo'n auto of goed of niet is mijn mening.
De vraag is nog of de wielophanging en het wiel links voor geen klap hebben gehad anders wordt het verhaal nog ongunstiger.
Deze auto staat gezien de schade mijn inziens i.i.g. voor de hoofdprijs te koop, leg dan liever iets extra bij en koop een echte zonder die rare rode stoelen, en met zo'n historie die nu bij iedereen bekend is. Een bekende verkocht zijn hand geschakelde (in mijn opzicht couranter dan een toch vaak problematische SMG) 3e eign. origineel dealer onderhouden full opties NL'se M3 cabrio in een courante kleur (exterieur en interieur) en een serieuze auto met een goed verleden. Na ruim een jaar te koop te hebben gestaan, verkocht hij de auto in mei 2012 voor 16.2 de auto had toen 110dkm was ie toen heel blij mee, heeft er zelfs nog als deal sweetner allerlei onderhoud bij Koopman racing bij cadeau gedaan. Wat wil zeggen dat deze auto imho bij verkoop particulier gezien het verleden misschien Max 14k waard is (indien echt netjes gemaakt), ik denk dat de handel er zelf nog veel minder op terug zal bieden.
Aan deze auto is in de loop der jaren al heel veel gewijzigd geweest, zie de foto's en filmpjes her en der op het internet.
zwarte ramen, nu weer blank
op het youtube filmpje zwarte wielen, dan weer BBS (imitatie??), nu OEM BMW
Youtube filmpje met originele motorkap, daarna op autojunk in carbon, nu met schade GTR look carbon in de kleur gespoten met M look kleuren op de hoek,
met originele bumper en nu met schade CSL look
kofferbak spoiler lip, eerst niet nu op de foto's met schade wel
Ik geloof dat er aan deze auto al genoeg gemod en geschroefd is in ieder geval....
Laatst gewijzigd door chris47 op 27 jan 2014, 10:37, 11 keer totaal gewijzigd.
Re: E46 M3 Occasions
volledig eens met chris47
als ik m op mijn manier doorreken zit ik zo aan € 3500 - € 4000 aan zichtbare herstelwerkzaamheden. En dan ga ik ervan uit dat bijvoorbeeld airbags, antirollover-protection, wielen en ophanging goed zijn.
Als de wagen weer top zou zijn (je doet t goed of helemaal niet), dan zal hij rekening houdend met bijvoorbeeld importkenteken en aantoonbaar schadeverleden misschien en met veel moeite € 15K opleveren in de huidige markt. Met andere woorden, wil het interessant worden, dan moet er echt heul veul van de prijs af.
als ik m op mijn manier doorreken zit ik zo aan € 3500 - € 4000 aan zichtbare herstelwerkzaamheden. En dan ga ik ervan uit dat bijvoorbeeld airbags, antirollover-protection, wielen en ophanging goed zijn.
Als de wagen weer top zou zijn (je doet t goed of helemaal niet), dan zal hij rekening houdend met bijvoorbeeld importkenteken en aantoonbaar schadeverleden misschien en met veel moeite € 15K opleveren in de huidige markt. Met andere woorden, wil het interessant worden, dan moet er echt heul veul van de prijs af.
Beest Met 4 Wielen