olie temperatuur meter
olie temperatuur meter
Wie heeft ervaring of weet hoe het moet om de brandstof verbruik meter om te zetten naar olie temperatuur meter
het gaat om een e 60
mvgr jac
het gaat om een e 60
mvgr jac
Laatst gewijzigd door jac bmw op 24 jan 2014, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: nieuw op bimmerportal
Hallo,
Niemand een idee?
Jac
Niemand een idee?
Jac
-
- Contacteer:
Het lijkt op een voorstel topic, maar is het niet.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Re: olie temperatuur meter
Oeps
Laatst gewijzigd door tom_il op 25 jan 2014, 08:22, 1 keer totaal gewijzigd.
525d E61 2007 pre-LCI
Dit is nog niemand gelukt.jac bmw schreef:Hallo,
Niemand een idee?
Jac
525d E61 2007 pre-LCI
Bedankt voor je reactie.
Maar ik heb een keer in de wandelgang ergens een tuningsblad gelezen met daar in een bmw 550 met een turbo,
remmerij aanpassingen, gewrapt, olie voor verwarming en de om zetting verbruiksmeter naar olie temperatuursmeter.
Ik heb dit blad een keer ergens gelezen maar ken dit blad niet, en zou het ook niet meer weten.
Iemand een idee?
Jac
Maar ik heb een keer in de wandelgang ergens een tuningsblad gelezen met daar in een bmw 550 met een turbo,
remmerij aanpassingen, gewrapt, olie voor verwarming en de om zetting verbruiksmeter naar olie temperatuursmeter.
Ik heb dit blad een keer ergens gelezen maar ken dit blad niet, en zou het ook niet meer weten.
Iemand een idee?
Jac
ik weet niet of het past maar ik weet wel dat een kennis van me een bmw 645 heeft en ik een 545 het verschil is dat ik verbruiksmeter heb en hij olietemp meter en als ik het zo goed zag is de tellerbak kwa vorm van een 6 gelijk aan die van een 5 serie!? dus als dat zo is mischien een tellerbak van een 6 aanschaffen?