13 april 2014 - Zomerwielen Meet & Greet
Re: 13 april 2014 - Zomerwielen Meet & Greet
Is De Meern dan op de hoogte van jullie komst?
Wij bespreken dit namelijk altijd netjes, zodat wij zeker weten dat het die dag vrij is, en dat ze er daar ook van op de hoogte zijn.
Ik wil niet lullig doen ofzo hoor, maar wij gaan nu al richting de 100 aanmeldingen, naar verwachting worden dit er nog veel meer.
Ik heb geen idee hoeveel wagens jullie denken kwijt te willen?
Wij bespreken dit namelijk altijd netjes, zodat wij zeker weten dat het die dag vrij is, en dat ze er daar ook van op de hoogte zijn.
Ik wil niet lullig doen ofzo hoor, maar wij gaan nu al richting de 100 aanmeldingen, naar verwachting worden dit er nog veel meer.
Ik heb geen idee hoeveel wagens jullie denken kwijt te willen?
>>>>Showroom E36's<<<<
Euhmm, ik zie daar de noodzaak niet van in.Ramon 325 Vanos schreef:En kan jullie meeting dan ook niet op een andere dag dan.
Want deze was toch al een tijdje geplant
Leg eens uit.
Aantal auto's is niet van belang in deze, daar kunnen een paar honderd auto's kwijt.
Ik heb er eens met 268 stuks gestaan.
- Ramon 325 Vanos
Pfff dit wordt weer een lange discussie
Danny kan je beter geen energie in stoppe denk dat je die dag zelf af moet wachten.
Danny kan je beter geen energie in stoppe denk dat je die dag zelf af moet wachten.
Ik ben de discussie al gestopt en hoop dat de serieuze mensen contact opnemen.
Vind het nogal brutaal, en jammer dat het zo moet.
Wij regelen altijd vantevoren alles netjes, prikken een datum waarmee we zo weinig mogelijk anderen hinderen. Hier maken wij goede afspraken over met AC De Meern.
Zo hebben wij o.a. Afspraken met Rietveld taxaties die ook wel eens op onze meetings wil komen. En nu komen jullie even heel vrolijke klanten trekken zonder dat hier afspraken over zijn. De Meeting mag dan wel op openbaar terrein zijn. Echter begint hier nu sprake te zijn van reclamering zonder afspraak met ons forum. Dit vind ik nogal onbeleefd als ik heel eerlijk ben!
Dit is overigens geen persoonlijke aanval of iets dergelijks, ik gun elke organisatie gewoon hun successen. Alleen vind ik dit een beetje een vreemde manier van zaken doen.
Je had ook even privé contact kunnen opnemen met onze organisatie voordat er zomaar op het forum van alles besproken werd.
Wij regelen altijd vantevoren alles netjes, prikken een datum waarmee we zo weinig mogelijk anderen hinderen. Hier maken wij goede afspraken over met AC De Meern.
Zo hebben wij o.a. Afspraken met Rietveld taxaties die ook wel eens op onze meetings wil komen. En nu komen jullie even heel vrolijke klanten trekken zonder dat hier afspraken over zijn. De Meeting mag dan wel op openbaar terrein zijn. Echter begint hier nu sprake te zijn van reclamering zonder afspraak met ons forum. Dit vind ik nogal onbeleefd als ik heel eerlijk ben!
Dit is overigens geen persoonlijke aanval of iets dergelijks, ik gun elke organisatie gewoon hun successen. Alleen vind ik dit een beetje een vreemde manier van zaken doen.
Je had ook even privé contact kunnen opnemen met onze organisatie voordat er zomaar op het forum van alles besproken werd.
>>>>Showroom E36's<<<<
Laat ze klanten proberen te trekken, website van dat taxatie bureau gezien?
Dat is iets waar mijn neefje op de basisschool al iets beters voor ontwikkeld heeft.
268 auto's, waren dat bestuurbare autootjes?
Dat is iets waar mijn neefje op de basisschool al iets beters voor ontwikkeld heeft.
268 auto's, waren dat bestuurbare autootjes?
Beetje jammer dat jullie onaangekondigd op exact dezelfde dag een meeting gaan houden in de Meern als wij. Dan ook nog te bedenken dat je de weg naar dit forum al vind sinds 2011, komt het geheel op mij nogal provocerend over om aan 'onze dag' 'schijt' te hebben.
Tot slot kom je ook nog hier naar toe om je eigen commerciële doeleinden te behartigen, zonder met het bestuur te overleggen.
Al met al vind ik dit érg raar.
Tot slot kom je ook nog hier naar toe om je eigen commerciële doeleinden te behartigen, zonder met het bestuur te overleggen.
Al met al vind ik dit érg raar.
- Kevin_1987
HahaErwinE60 schreef:Laat ze klanten proberen te trekken, website van dat taxatie bureau gezien?
ErwinE60 schreef:268 auto's, waren dat bestuurbare autootjes?
///M. The strongest letter in the world.
E63 M6 - Saphirschwartz
F21 118i LCI met M-pakket - Alpinweiss
E87 118i (ex.)
E39 M5 facelift (ex.)
E36 318is coupe (ex.)
E36 318i sedan (ex.)
E63 M6 - Saphirschwartz
F21 118i LCI met M-pakket - Alpinweiss
E87 118i (ex.)
E39 M5 facelift (ex.)
E36 318is coupe (ex.)
E36 318i sedan (ex.)
Dank aan diegenen die wel een volwassen opmerking hebben kunnen plaatsen aan de hand van deze inzet.
Voor de rest laat ik het hierbij en kunnen de wel serieus geïnteresseerden nog altijd een bericht sturen.
Voor de rest laat ik het hierbij en kunnen de wel serieus geïnteresseerden nog altijd een bericht sturen.
-
Zit even te googlen, maar zoals ik nu zie zijn er 3 meeting op 13 april in de Meern:
Bimmerportal,Lagunaclub meeting en een Mitsubishi meeting
Dat wordt een drukke boel ......BMWe46Mike schreef:Zit even te googlen, maar zoals ik nu zie zijn er 3 meeting op 13 april in de Meern:
We zullen er als team zoveel mogelijk aan doen dat er zo min mogelijk hinder zal zijn!
Laten we als BMW community ons de eer hooghouden en er gewoon een gezellige dag van maken! Met zoveel mogelijk BMW & Mini Plezier, zonder al teveel gedoe!
Laten we als BMW community ons de eer hooghouden en er gewoon een gezellige dag van maken! Met zoveel mogelijk BMW & Mini Plezier, zonder al teveel gedoe!
>>>>Showroom E36's<<<<