Bimmerportal Homepage vernieuwd!
Bimmerportal Homepage vernieuwd!
Dames en Heren, Leden van BP,
Met trots presenteren wij jullie graag onze vernieuwde site!
http://WWW.BIMMERPORTAL.NL
De Site is de laatste weken flink aangepakt door Brian, om voor iedereen een meer overzichtelijke site te maken die meer uitnodigt om af en toe eens een kijkje op te nemen!
Nieuw:
Bimmerportal Heeft nu op de Homepage een Blog, deze zal regelmatig gevuld worden met leuke artikels en nieuwtjes van en over BMW! Neem dus zeker de moeite de homepage af en toe te bezoeken!
Graag horen wij natuurlijk ook van jullie kant wat jullie van onze nieuwe site vinden!
Met trots presenteren wij jullie graag onze vernieuwde site!
http://WWW.BIMMERPORTAL.NL
De Site is de laatste weken flink aangepakt door Brian, om voor iedereen een meer overzichtelijke site te maken die meer uitnodigt om af en toe eens een kijkje op te nemen!
Nieuw:
Bimmerportal Heeft nu op de Homepage een Blog, deze zal regelmatig gevuld worden met leuke artikels en nieuwtjes van en over BMW! Neem dus zeker de moeite de homepage af en toe te bezoeken!
Graag horen wij natuurlijk ook van jullie kant wat jullie van onze nieuwe site vinden!
>>>>Showroom E36's<<<<
-
Re: Bimmerportal Homepage vernieuwd!
Is het ook mogelijk dat geposte links worden geopend in een nieuw tabblad ofiets?
Dit is 1 van de zeer weinige fora dat de site verdwijnt als je een link opent.
Probleem echter is, als ik uitgelezen ben of bekeken heb, ik vaak het tab sluit.
Daar ik dat gewend bij bij andere fora dat dat kan.
Echter als ik dat hier doe, dan kan ik weer naar bimmerportal.nl gaan, nadat ik weer een nieuw tabblad geopend heb.
Dit is 1 van de zeer weinige fora dat de site verdwijnt als je een link opent.
Probleem echter is, als ik uitgelezen ben of bekeken heb, ik vaak het tab sluit.
Daar ik dat gewend bij bij andere fora dat dat kan.
Echter als ik dat hier doe, dan kan ik weer naar bimmerportal.nl gaan, nadat ik weer een nieuw tabblad geopend heb.
Dit kun jezelf instellen in je browser
-
Dat staat ingesteld.Anni schreef:Dit kun jezelf instellen in je browser
Dit is de enige site waarbij ik het probleem heb.
Ik heb het voor gesteld bij de beheerder.
Is idd een instelling van het forum. Standaard is phpbb software zo ingesteld. Er moeten wat regels herschreven worden om dit te veranderen.
Is idd een instelling van het forum. Standaard is phpbb software zo ingesteld. Er moeten wat regels herschreven worden om dit te veranderen.
Vergeet mini ook niet 

Okidokie 

- GreyCooperS
- Contacteer:
Ik zou link openen in nieuwe tab ook heeeeel fijn vinden
Soms kom je via een link op andere site of pagina's en moet je of 86 keer pagina terug doen of afsluiten en forum opnieuw openen en de andere pagina opslaan of die weer opnieuw openen...

Soms kom je via een link op andere site of pagina's en moet je of 86 keer pagina terug doen of afsluiten en forum opnieuw openen en de andere pagina opslaan of die weer opnieuw openen...
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
ik gebruik meestal de rechter muis knop als volgt:
pijltje op het link wat je wilt openen rechter muisknop (koppeling openen in nieuw tabblad)
werkt super handig vindt ik
btw op je smartphone is het ook mogelijk
pijltje op het link wat je wilt openen rechter muisknop (koppeling openen in nieuw tabblad)
werkt super handig vindt ik

btw op je smartphone is het ook mogelijk
OO={}{}=OO