Hallo allemaal
Hallo allemaal
Hallo allemaal, ik heb me net geregistreerd. Het leek me handig om even mijnzelf voorte stellen.
Ik heet Ozan en 38 jaar en Woon in Zaandam. Mijn hobbys zijn snelle auto's. Sinds vorige week heb ik een M5 E60 aangeschaft van 2005-10 met 119.000 km op de teller.
Ik heb wel een probleem met deze auto, en dit is ook een van de redenen om lid te worden van deze forum. Tevens zou ik het ook leuk vinden als we een meeting/ bijeenkomst organiseren om elkaars auto te bewonderen.
Met vriendelijke groet......
Ik heet Ozan en 38 jaar en Woon in Zaandam. Mijn hobbys zijn snelle auto's. Sinds vorige week heb ik een M5 E60 aangeschaft van 2005-10 met 119.000 km op de teller.
Ik heb wel een probleem met deze auto, en dit is ook een van de redenen om lid te worden van deze forum. Tevens zou ik het ook leuk vinden als we een meeting/ bijeenkomst organiseren om elkaars auto te bewonderen.
Met vriendelijke groet......
- bellatorfortis
Re: Hallo allemaal
welkom
ben benieuwd naar de fotos van je m5
dikke wagen om te horen en te zien !!!!
You have a drop on your nose;
I think it's water.
No it'snot.......
I think it's water.
No it'snot.......
Hoi Edgar, ik heb geprobeerd fotos op te zetten maar ging niet. Ze waren te groot ofzo. Ff een app downloaden en de fotos bewerkenEdgar1234 schreef:Kom maar op met die foto's

Nee je moet de foto's niet via het forum zelf uploaden, maar via een site, Zie het topic bovenaan de voorstel pagina 

>>>>Showroom E36's<<<<
Hoi Bellatorfortis, qua dikte valt mee hoorbellatorfortis schreef:welkom

Ik ben er trots op. Ik heb gister de auto van Martin gezien( MR-tin ) die was ook mooi. Hij heeft de dempers eruit gehaalt en gewoon een pijp tussengezet met sierstukken. Vette geluid.
En ik hoop dat jullie allemaal komen op 13 april. Dan kunnen we elkaar spreken

Aha bedanktDcreator schreef:Nee je moet de foto's niet via het forum zelf uploaden, maar via een site, Zie het topic bovenaan de voorstel pagina

Welkom op het forum!
Er worden meetings georganiseerd vanuit het forum. De Zomerwielen Meet & Greet staat nu als eerste op de planning. Deze meeting vindt 13 april a.s. bij het AC Restaurant in De Meern plaats. Je bent natuurlijk van harte welkom
Er worden meetings georganiseerd vanuit het forum. De Zomerwielen Meet & Greet staat nu als eerste op de planning. Deze meeting vindt 13 april a.s. bij het AC Restaurant in De Meern plaats. Je bent natuurlijk van harte welkom