gisteravond heb het hele nieuwe interieur even goed schoongemaakt en het resultaat is verbluffend

links is schoon rechts nog niet, aleen links was nog een beetje vochtig nu hebben ze weer een mooie matte afwerking
toen ik met het hele interieur klaar was was mijn emmer met spoelwater pikzwart
vandaag de vadars en de armsteun erin gezet.
eerst begonnen met alles demonteren oude deurpanelen met hangende stof eruit stoelen en middenconsole eruit.
daarna de nieuwe deurpanelen erbij gepakt en alle bevestigingspunten opnieuw vastgelijmd zodat ik over een half jaar niet alles weer los moet halen.
toen begonnen met de armsteun te plaatsen, even uitzoeken hoe alles vast moest en die zat er ook redelijk vlot erin.
aangezien in tog bij de handremkabels moest gelijk de handrem even goed afgesteld want die stond heel los, in standje omhoog hield hij de auto niet, afgesteld op 4 a 5 klikjes dus lekker strak.
toen begonnen met het mooiste werk het paarse interieur plaatsen.
in alle opwinding van de mooie vadars helaas straal vergeten een stofzuiger erdoor te halen dat zal ik morgen nog wel even doen
zaterdag ga ik denk ik even een shootje doen als het weer mee zit met alle mods van afgelopen week op een rijtje